Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Σίλβερστον Ελεύθερα Δοκιμαστικά (3ο σκέλος): 3x3 για τον Χάμιλτον και 1-2 η Mercedes (video)

O Λιούις Χάμιλτον δείχνει πως θα είναι το φαβορί για την pole, καθώς και σε αυτή την περίοδο ήταν ο ταχύτερος. Τον δεύτερος χρόνο σημείωσε ο ομόσταυλός του Νίκο Ρόσμπεργκ, κάνοντας το 1-2 για τη Mercedes. Τον τρίτο χρόνο σημείωσε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, με Red Bull. 

Κατά την έναρξη της τελευταίας περιόδου ελεύθερων δοκιμών, αρκετοί  πιλότοι βγήκαν με τις ενδιάμεσες και τις βρόχινες γόμες, για να καθαρίσουν την πίστα του Σίλβερστον, μιας κι είχε βρέξει πριν την έναρξη της διαδικασίας, πραγματοποιώντας μόνο τον installation lap τους.

Ο πρώτος που χρησιμοποίησε στεγνή γόμα, ήταν ο Σέρχιο Πέρεζ της Force India, φορώντας τη μέση γόμα στο μονοθέσιο του, χωρίς όμως να κάνει γρήγορο γύρο.

Αυτός που πραγματοποίησε γρήγορο γύρο ήταν ο  Νίκο Ρόσμπεργκ με σκληρή γόμα κι ακολούθησε ο Φέτελ, με μέση. Στην συνέχεια βγήκαν κι οι υπόλοιποι.

Ούτε σε αυτή την περίοδο δεν έλειψαν τα προβλήματα, με τον Μάρκους Έρικσον, να είναι ο πιο άτυχος, καθώς διέλυσε τo μονοθέσιο της Sauber, αφού πάτησε πάνω στα ψιλοβρεγμένα κερμπ, έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου του και χτύπησε στις μπαριέρες, με την C35 τελικά να σταματά  κοντά  στην είσοδο των πιτ. Το γεγονός αυτό έφερε και την εμφάνιση της κόκκινης σημαίας κι ενώ απέμεναν κάτι περισσότερο από 20 λεπτά για να λήξει το 3ο σκέλος ελεύθερων δοκιμών.

Με 5 λεπτά να απομένουν κατά την επανεκκίνηση, βγήκαν οι πιλότοι για να βελτιώσουν τον χρόνο τους, με τον Φέτελ να ταλαιπωρείται πάλι με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων της Ferrari.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1 Λιούις Χάμιλτον Mercedes

2 Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes

3 Ντάνιελ Ρικιάρντο Red Bull

4 Μαξ Φερστάπεν Red Bull

5 Σεμπάστιαν Φέτελ Ferrari

6 Βάλτερι Μπότας Williams

7 Φερνάντο Αλόνσο McLaren

8 Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India

9 Κίμι Ράικονεν Ferrari

10 Κάρλος Σάινθ τζ. Toro Rosso

11 Έστεμπαν Γκουτιέρεζ Haas

12 Τζένσον Μπάτον McLaren

13 Ρομαίν Γκροσιάν Haas

14 Σέρχιο Πέρεζ Force India

15 Φελίπε Μάσα Williams

16 Ντάνιλ Κβίατ Toro Rosso

17 Φελίπε Νασρ Sauber 

18 Τζόλιον Πάλμερ Renault

19 Κέβιν Μάγκνουσεν Renault

20 Ρίο Χαριάντο Manor

21 Μάρκους Έρικσον Sauber

22 Πασκάλ Βερλάιν Manor

Δημήτρης Παπασυμεών

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.