Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ουγγαρίας: Χωρίς αντίπαλο ο Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Λίγο πριν τη διακοπή του καλοκαιριού η Formula 1 πήγε στην Ουγγαρία για τοn 13ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος στον οποίο είχαμε αρκετό θέαμα σε όλες τις θέσεις εκτός της πρώτης την οποία κατέλαβε άνετα ο Λιούις Χάμιλτον.

Στην εκκίνηση υπήρξαν κάποιες επαφές οι οποίες, όμως δεν προκάλεσαν την εγκατάλειψη κάποιου οδηγού. Τα δύο πιο έντονα περιστατικά ήταν μεταξύ του Ρικιάρντο και του Έρικσον και εκείνο ανάμεσα στις δύο Force India και τον Λεκλέρκ όταν ο Μονεγάσκος βρέθηκε μεταξύ των δύο ροζ μονοθεσίων.

Ωστόσο, η πρώτη εγκατάλειψη δεν άργησε να έρθει με τον Λεκλέρκ να αναγκάζεται να παρκάρει τη Sauber του στην άκρη της πίστας. Το ίδιο έκανε στον 6ο γύρο και ο Φερστάπεν ο οποίος είπε στον ασύρματο ότι ο κινητήρας του σταμάτησε να του δίνει ισχύ και όταν βγήκε από το μονοθέσιό του ήταν φανερά εκνευρισμένος.

Στη συνέχεια οι διαφορές άρχισαν να παγιώνονται. Ο Χάμιλτον βρισκόταν στην πρωτοπορία με τον Μπότας να ακολουθεί και τον Φέτελ να είναι στην τρίτη θέση καθώς είχε προσπεράσει τον Ραϊκόνεν στη δεύτερη στροφή του πρώτου γύρου.

Όσο ο αγώνας προχωρούσε τα ντουμπλαρίσματα έπαιζαν σημαντικό ρόλο καθώς όταν ο Χάμιλτον έβρισκε πιο αργούς οδηγούς η διαφορά από τους Μπότας και Φέτελ μειωνόταν ενώ αυξανόταν όταν είχε ανοιχτό δρόμο μπροστά του.

Κομβικό σημείο για τον αγώνα του Φέτελ αποτέλεσε η αλλαγή ελαστικών από Soft σε Supersoft γόμα αφού μια καθυστέρηση των μηχανικών τον έριξε πίσω από τον Μπότας με αποτέλεσμα να χάσει όποιες ελπίδες είχε για τη νίκη. Ο Γερμανός έμεινε για αρκετούς γύρους πίσω από τον Φινλανδό με συνέπεια να τον φτάσει και ο Ραϊκόνεν.

Τελικά ο Φέτελ επιχείρησε το προσπέρασμα στον Μπότας στο γύρο 65 και τα κατάφερε στη δεύτερη στροφή όμως τα φθαρμένα ελαστικά του οδηγού της Mercedes είχαν ως συνέπεια να φρενάρει αργά και να υπάρξει μια μικροεπαφή μεταξύ τους που κατέστρεψε τη δεξιά μεριά της εμπρός αεροτομής του. Έτσι, εκτός από τον Φέτελ, τον Μπότας πέρασε και ο Ραϊκόνεν.

Όμως οι επαφές του Φινλανδού της Mercedes δεν είχαν τελειώσει. Λόγω της κατεστραμένης αεροτομής στον γύρο 67 τον έφτασε ο Ρικιάρντο και πήγε να τον περάσει στην πρώτη στροφή όμως ο Μπότας άργησε και πάλι το φρενάρισμα πέφτοντας έτσι πάνω στον Αυστραλό της Red Bull.

Αμέσως στη γερμανική ομάδα του έδωσαν την εντολή να παραχωρήσει τη θέση του στον Ρικιάρντο σε μια προσπάθεια να αποφύγουν κάποια μεγάλη ποινή, κάτι που έγινε στον προτελευταίο γύρο.

Έτσι, η πρώτη δεκάδα ήταν Χάμιλτον, Φέτελ, Ραϊκόνεν, Ρικιάρντο, Μπότας, Γκασλί, Μάγκνουσεν, Αλόνσο, Σάινθ και Γκροσζάν.

Ο επόμενος αγώνας της Formula 1 είναι το τριήμερο 24-26 Αυγούστου στο Spa του Βελγίου.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.