Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Μεξικού : Νικητής ο Χάμιλτον

του Motori Reporter

Ο Λιούις Χάμιλτον κατέκτησε την πρώτη θέση στο Γκραν Πρι του Μεξικού, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος εξακολουθεί να είναι ο πρωτοπόρος στην κορυφή της βαθμολογίας.

Πλέον η διαφορά ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Mercedes είναι 19 βαθμοί, ενώ υπολείπονται δύο ακόμη αγώνες για να πέσει η αυλαία του πρωταθλήματος της Formula 1.

Για τον Βρετανό οδηγό ήταν η 8η φετινή νίκη και 51η στην καριέρα του, ισοφαρίζοντας τις νίκες του Αλαίν Προστ. Τρίτος ανέβηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την Ferrari, μετά την τιμωρία του Μαξ Φερστάπεν με 5 δευτερόλεπτα, στον προτελευταίο γύρο, όταν ο Ολλανδός αμύνθηκε με μη νόμιμο τρόπο της θέσης του, στην πίεση που δεχόταν από τον Γερμανό οδηγό της Scuderia. Μάλιστα ο Φερστάπεν έμαθε την ποινή του, ενώ περίμενε να ανέβει στο βάθρο.

Στα υπόλοιπα, κάτω από καλές καιρικές συνθήκες, οι περισσότεροι οδηγοί είχαν τοποθετήσει την μαλακή γόμα της Pirelli. Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Χάμιλτον βρέθηκε μπροστά και παρά το έντονο μπλοκάρισμα στην πρώτη στροφή δεν έχασε τη θέση του. Με την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας, λόγω της σύγκρουσης της Sauber του Μάρκους Ερικσον και της Manor του Πασκάλ Βερλάϊν, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο μπήκε στα πιτς, βάζοντας την μέση γόμα. Γύρο με γύρο, ο Χάμιλτον έδειχνε ότι ελέγχει πλήρως τον αγώνα, ανεβάζοντας την διαφορά από τον δεύτερο Ρόσμπεργκ. Στον 13ο γύρο ήταν η σειρά του Φερστάπεν να μπει στα πιτς για αλλαγή ελαστικών, ενώ λίγους γύρους αργότερα μπήκε και ο Χάμιλτον. Φτάνοντας στον 30ο γύρο ήρθε και η ώρα του Σεμπάστιαν Φέτελ για αλλαγή ελαστικών με τον Γερμανό οδηγό της Ferrari να κρατάει την μαλακή γόμα της Pirelli από την αρχή του αγώνα. Με λιγότερους από 20 γύρους να απομένουν για το πέσιμο της καρό σημαίας η μάχη για την δεύτερη θέση είχε ανάψει για τα καλά, ανάμεσα στους Ρόσμπεργκ και Φερστάπεν, με τον Ολλανδό οδηγό της Red Bull να πιέζει αρκετά.

 Ωστόσο ο οδηγός της Mercedes πίεσε παραπάνω και άνοιξε ξανά την διαφορά. Μέχρι και τους τελευταίους τρεις γύρους δεν υπήρχε ανταγωνισμός, τουλάχιστον για τις θέσεις 1 και 6, μέχρι ο Ραϊκόνεν να περάσει τον Νίκο Χούλκενμπεργκ με την Force India, παίρνοντας την 6η θέση, ενώ αμέσως μετά είχαμε το συμβάν ανάμεσα στον Φερστάπεν και τον Φέτελ για την 3η θέση, που τελικά κατέκτησε ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής, αφήνοντας τέταρτο τον Ντάνιελ Ρικιάρντο και πέμπτο τον Φερστάπεν. Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari), Νίκο Χούλκενμπεργκ (Force India), Βάλτερι Μπότας (Williams), Φέλιπε Μάσα (Williams) και Σέρτζιο Πέρεζ (Force India). Επόμενος αγώνας και προτελευταίος της χρονιάς, είναι το Γκραν Πρι της Βραζιλίας, το οποίο θα διεξαχθεί στις 13 Νοεμβρίου, στην πίστα του Ιντερλάγκος. Εκεί θα είναι και το πρώτο από τα δύο match point για τον Νίκο Ρόσμπεργκ για να στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2016.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Το προτελευταίο Γκραν πρι της σεζόν θα γίνει στις 13 Νοεμβρίου στη Βραζιλία και το τελευταίο δύο εβδομάδες μετά στο Άμπου Ντάμπι. 

Βαθμολογία πιλότων 

1. Νίκο Ρόσμπεργκ 349 
2. Λιούις Χάμιλτον 330 
3. Ντάνιελ Ρικιάρντο 237 
4. Σεμπάστιαν Φέτελ 189 
5. Μαξ Φερστάπεν 180 
6. Κίμι Ραϊκόνεν 178 
7. Σέρχιο Πέρες 85 
8. Βάλτερι Μπότας 85 
9. Νίκο Χούλκενμπεργκ 60 
10. Φερνάντο Αλόνσο 52 

Βαθμολογία κατασκευαστών 

1. Mercedes 679  
2. Ferrari 422  
3. Red Bull 370  
4. Force India 145  
5. Williams 136  
6. McLaren 74  
7. Toro Rosso 55  
8. Haas 29  
9. Renault 8  
10. Manor 1  
11. Sauber 0

 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.