Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Μ. Βρετανίας: Αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής ο Χάμιλτον

του Motori Reporter

Για 3η συνεχόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο μεγάλος νικητής του Βρετανικού Γκραν Πρι, στην πίστα του Σίλβερστον. Ο οδηγός της Mercedes δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές, με βασικότερο όλων τον Νίκο Ρόσμπεργκ, σημειώνοντας την 47η νίκη της καριέρας του. 

Λόγω των κακών καιρικών συνθηκών, ο αγώνας ξεκίνησε υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας και όλοι οι οδηγοί φορούσαν τα βρόχινα ελαστικά της Pirelli. Μετά από 5 γύρους, το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε από την πίστα, με την συντριπτική πλειοψηφία των μονομάχων να μπαίνει στα pits για να βάλει τα ενδιάμεσα ελαστικά, εκτός των Mercedes, των δυο Red Bull, του Σέρτζιο Πέρεζ με την Force India και του Βάλτερι Μπότας με την Williams. Με τον Χάμιλτον να είναι άνετα στην πρώτη θέση, η μάχη επικεντρώθηκε πίσω, όταν ο Μαξ Φερστάπεν πίεζε τον Ρόσμπεργκ για την 2η θέση και πίσω από τον Κάρλος Σάινθ Τζ. (Toro Rosso) στην 7η θέση, είχε ένα πολύ ενδιαφέρον “τρενάκι”, με τους Μάσα, Μπότας, Χούλκενμπεργκ, Αλόνσο και Φέτελ. Ο νεαρός Ολλανδός οδηγός της Red Bull ήταν ο ταχύτερος μέχρι εκείνη την στιγμή στην πίστα, γεγονός που τον έκανε να περάσει τον Ρόσμπεργκ και να βρεθεί ανάμεσα στις δύο Mercedes. Στον 29ο γύρο, ο Ρόσμπεργκ πλησίαζε αρκετά τον Φερστάπεν, αλλά δεν μπορούσε να τον περάσει, μέχρι τον 38ο γύρο, όπου στην στροφή Stowe, εκμεταλλυόμενος και το DRS βρέθηκε ξανά στην 2η θέση, με τον Χάμιλτον να βρίσκεται σε δικό του αγώνα, με την διαφορά να ξεπερνά τα 8,0 δευτερόλεπτα. Η κατάσταση δεν άλλαξε ούτε στους τελευταίους γύρους, όταν και ο Ρόσμπεργκ είχε πρόβλημα με τον κιβώτιο, το οποίο ανέφερε στον μηχανικό του, ο οποίος τον συμβούλεψε να αποφεύγει την 7η σχέση. Την βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Ρικιάρντο (Red Bull), Ραϊκόνεν (Ferrari), Πέρεζ (Force India), Χούλκενμπεργκ (Force India), Σάινζ Τζ. (Toro Rosso), Φέτελ (Ferrari) και Κβίατ (Toro Rosso). Επόμενος αγώνας το Ουγγρικό Γκραν Πρι, το οποίο θα διεξαχθεί στην πίστα του Ουγγαρόρινγκ, στις 24 Ιουλίου, με το ενδιαφέρον να έχει ανέβει κατακόρυφα, καθώς η βαθμολογική διαφορά μεταλύ Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον έχει μειωθεί στους 4 βαθμούς. 

Βαθμολογία οδηγών

Ρόσμπεργκ 171

Χάμιλτον 167

Ραϊκόνεν 106

Ρικιάρντο 100

Φέτελ 98

Φερστάπεν 87

Μπότας 54

Πέρεζ 47

Μάσα 38

Γκροζιάν 28

Βαθμολογία ομάδων

Mercedes 338

Ferrari 204

Red Bull 195

Williams 92

Force India 73

Toro Rosso 41

McLaren 32

Haas 28

Renault 6

Manor 1

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.