Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Καναδά : Εκπληκτική εμφάνιση του Χάμιλτον

του Motori Reporter

Το καναδικό Γκραν Πρι, που πάντα μας χαρίζει συναρπαστικές μονομαχίες και θέαμα, ήταν υπόθεση του Λιούς Χάμιλτον. 

Ο Βρετανός τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, κατάφερε να κάνει έναν εκπληκτικό αγώνα, κατακτώντας την δεύτερη φετινή συνεχόμενη νίκη του και 5η στην συγκεκριμένη πίστα. 

Λίγο πριν την εκκίνηση, είχαν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους κάποιες ψιχάλες, με την πλειοψηφία των οδηγών να έχουν τοποθετήσει την ultrasoft γόμα (μωβ χρωματισμός) της Pirelli. 

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την Ferrari έκανε μία καταπληκτική εκκίνηση, περνώντας και τις δύο Mercedes των Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ, βάζοντας τον εαυτό του στην κορυφή της κατάταξης. 

Αντίθετα, ο Ρόσμπεργκ, μετά από την επαφή με το μονοθέσιο του Χάμιλτον, βρέθηκε στην 10η θέση. 

Μετά από 10 γύρους είχαμε την εμφάνιση του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, λόγω της εγκατάλειψης της McLaren του Τζένσον Μπάτον στην μεγάλη ευθεία της πίστας. Έναν γύρο μετά οι άνθρωποι της Ferrari, αποφασίζουν να στείλουν τους Φέτελ και Ραϊκόνεν στα πιτς, για αλλαγή ελαστικών, με αποτέλεσμα ο Γερμανός οδηγός να βρεθεί στην 4η θέση και ο Φινλανδός στην 14η. Το παραπάνω γεγονός ίσως ήταν και καθοριστικό για την εξέλιξη του αγώνα του Φέτελ, καθώς με τη χρήση της μαλακής γόμας να είναι υποχρεωτική, η Ferrari θα έπρεπε να κάνει ένα ακόμη πιτ στοπ. 

Παρά την συνεχόμενη πίεση του Φέτελ, που είχε ως αποτέλεσμα την κατάληψη της 2ης θέσης, ο Χάμιλτον έκανε πολύ καλή διαχείριση των ελαστικών του. 

Στον 25ο γύρο, ο Χάμιλτον μπαίνει στα πιτς για αλλαγή ελαστικών, με τον Φέτελ να βρίσκεται πλέον και πάλι στην κορυφή, με διαφορά 13 δευτερολέπτων. Ο Βρετανός όμως της Mercedes οδηγούσε στον  ίδιο ρυθμό με τον Φέτελ, ενώ ο Ρόσμπεργκ είχε ανέβει στην 7η θέση. Το παιχνίδι της στρατηγικής ανάμεσα σε Mercedes και Ferrari είχε πάρει πλέον άλλη διάσταση. Ο μεν Φέτελ έβλεπε σιγά σιγά να χάνει το προβάδισμά του με την διαφορά να φτάνει τα 10,6 δευτερόλεπτα, ενώ στον 38ο γύρο βάζει την μαλακή γόμα, βγαίνοντας πίσω από τον Χάμιλτον με διαφορά 8 δευτερολέπτων. 

Και ενώ η διαφορά μεταξύ τους έπεφτε κάτω από τα 5 δευτερόλεπτα, 13 γύρους πριν τον τερματισμό, ο Φέτελ κάνει ένα λάθος στο τελευταίο σικέιν και χάνει χρόνο, ανεβάζοντας και πάλι τη διαφορά κοντά στα 6 δευτερόλεπτα, ενώ λίγο μετά μπλοκάρει τα φρένα του και η διαφορά αυξάνεται και πάλι σε απόσταση ασφαλείας. 

Εντυπωσιακός στον συγκεκριμένο αγώνα ήταν και ο Βάλτερι Μπότας, με τον οδηγό της Williams να κατακτά την 3η θέση του βάθρου.

Σκηνή του αγώνα το κυνηγητό του Ρόσμπεργκ στον Φερστάπεν στους τελευταίους γύρους με τον «μικρό» να αντιστέκεται θαυμάσια, απέναντι στον πιο έμπειρο Ρόσμπεργκ. 

Ο οποίος στον τελευταίο γύρω έκανε το λάθος που παρ’ ολίγο να του στοιχήσει την εγκατάλειψη, η έξοδος από την πίστα. 

Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Μαξ Φερστάπεν (Red Bull), Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes), Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari), Ντάνιελ Ρικιάρντο (Red Bull), Νίκο Χούλκενμπεργκ (Force India), Κάρλος Σάινθ Τζ. (Toro Rosso) και Σέρτζιο Πέρεζ (Force India).

Επόμενος αγώνας το Γκραν Πρι Ευρώπης, που για πρώτη φορά θα διεξαχθεί στους δρόμους του Μπακού, στην πρωτεύουσας του Αζερμπαϊτζάν.    

Βαθμολογία Οδηγών

Ρόσμπεργκ 116

Χάμιλτον 107

Φέτελ 78

Ρικιάρντο 72

Ραϊκόνεν 69

Φερστάπεν 50

Μπότας 44

Μάσα 37

Πέρεζ 24

Κβίατ 22

Βαθμολογία Ομάδων

Mercedes 223

Ferrari 147

Red Bull 130

Williams 81

Force India 42

Toro Rosso 32

McLaren 24

Haas 22

Renault 6

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.