![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/6/13/photon16899f40738.jpg?itok=j0TbpKrU)
Το καναδικό Γκραν Πρι, που πάντα μας χαρίζει συναρπαστικές μονομαχίες και θέαμα, ήταν υπόθεση του Λιούς Χάμιλτον.
Ο Βρετανός τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, κατάφερε να κάνει έναν εκπληκτικό αγώνα, κατακτώντας την δεύτερη φετινή συνεχόμενη νίκη του και 5η στην συγκεκριμένη πίστα.
Λίγο πριν την εκκίνηση, είχαν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους κάποιες ψιχάλες, με την πλειοψηφία των οδηγών να έχουν τοποθετήσει την ultrasoft γόμα (μωβ χρωματισμός) της Pirelli.
Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την Ferrari έκανε μία καταπληκτική εκκίνηση, περνώντας και τις δύο Mercedes των Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ, βάζοντας τον εαυτό του στην κορυφή της κατάταξης.
Αντίθετα, ο Ρόσμπεργκ, μετά από την επαφή με το μονοθέσιο του Χάμιλτον, βρέθηκε στην 10η θέση.
Μετά από 10 γύρους είχαμε την εμφάνιση του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, λόγω της εγκατάλειψης της McLaren του Τζένσον Μπάτον στην μεγάλη ευθεία της πίστας. Έναν γύρο μετά οι άνθρωποι της Ferrari, αποφασίζουν να στείλουν τους Φέτελ και Ραϊκόνεν στα πιτς, για αλλαγή ελαστικών, με αποτέλεσμα ο Γερμανός οδηγός να βρεθεί στην 4η θέση και ο Φινλανδός στην 14η. Το παραπάνω γεγονός ίσως ήταν και καθοριστικό για την εξέλιξη του αγώνα του Φέτελ, καθώς με τη χρήση της μαλακής γόμας να είναι υποχρεωτική, η Ferrari θα έπρεπε να κάνει ένα ακόμη πιτ στοπ.
Παρά την συνεχόμενη πίεση του Φέτελ, που είχε ως αποτέλεσμα την κατάληψη της 2ης θέσης, ο Χάμιλτον έκανε πολύ καλή διαχείριση των ελαστικών του.
Στον 25ο γύρο, ο Χάμιλτον μπαίνει στα πιτς για αλλαγή ελαστικών, με τον Φέτελ να βρίσκεται πλέον και πάλι στην κορυφή, με διαφορά 13 δευτερολέπτων. Ο Βρετανός όμως της Mercedes οδηγούσε στον ίδιο ρυθμό με τον Φέτελ, ενώ ο Ρόσμπεργκ είχε ανέβει στην 7η θέση. Το παιχνίδι της στρατηγικής ανάμεσα σε Mercedes και Ferrari είχε πάρει πλέον άλλη διάσταση. Ο μεν Φέτελ έβλεπε σιγά σιγά να χάνει το προβάδισμά του με την διαφορά να φτάνει τα 10,6 δευτερόλεπτα, ενώ στον 38ο γύρο βάζει την μαλακή γόμα, βγαίνοντας πίσω από τον Χάμιλτον με διαφορά 8 δευτερολέπτων.
Και ενώ η διαφορά μεταξύ τους έπεφτε κάτω από τα 5 δευτερόλεπτα, 13 γύρους πριν τον τερματισμό, ο Φέτελ κάνει ένα λάθος στο τελευταίο σικέιν και χάνει χρόνο, ανεβάζοντας και πάλι τη διαφορά κοντά στα 6 δευτερόλεπτα, ενώ λίγο μετά μπλοκάρει τα φρένα του και η διαφορά αυξάνεται και πάλι σε απόσταση ασφαλείας.
Εντυπωσιακός στον συγκεκριμένο αγώνα ήταν και ο Βάλτερι Μπότας, με τον οδηγό της Williams να κατακτά την 3η θέση του βάθρου.
Σκηνή του αγώνα το κυνηγητό του Ρόσμπεργκ στον Φερστάπεν στους τελευταίους γύρους με τον «μικρό» να αντιστέκεται θαυμάσια, απέναντι στον πιο έμπειρο Ρόσμπεργκ.
Ο οποίος στον τελευταίο γύρω έκανε το λάθος που παρ’ ολίγο να του στοιχήσει την εγκατάλειψη, η έξοδος από την πίστα.
Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Μαξ Φερστάπεν (Red Bull), Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes), Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari), Ντάνιελ Ρικιάρντο (Red Bull), Νίκο Χούλκενμπεργκ (Force India), Κάρλος Σάινθ Τζ. (Toro Rosso) και Σέρτζιο Πέρεζ (Force India).
Επόμενος αγώνας το Γκραν Πρι Ευρώπης, που για πρώτη φορά θα διεξαχθεί στους δρόμους του Μπακού, στην πρωτεύουσας του Αζερμπαϊτζάν.
Βαθμολογία Οδηγών
Ρόσμπεργκ 116
Χάμιλτον 107
Φέτελ 78
Ρικιάρντο 72
Ραϊκόνεν 69
Φερστάπεν 50
Μπότας 44
Μάσα 37
Πέρεζ 24
Κβίατ 22
Βαθμολογία Ομάδων
Mercedes 223
Ferrari 147
Red Bull 130
Williams 81
Force India 42
Toro Rosso 32
McLaren 24
Haas 22
Renault 6