Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιταλίας : Στο ναό των αγώνων, τη Μόντσα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μετά από τον επεισοδιακό αγώνα στο Βέλγιο εντός και εκτός πίστας- Σπα- και με νωπές τις δηλώσεις του Χάμιλτον για το «μοτέρ» της Ferrari, o θίασος της Formula 1 μεταφέρεται στην Ιταλία, στη Μόντσα, στις 2 Σεπτεμβρίου. Την πίστα που ξεχωρίζουν οι πραγματικοί οδηγοί όπως χαρακτηριστικά έλεγε ο Έντσο Φεράρι. Με μια πίστα που χαρακτηρίζεται από τις υψηλές ταχύτητες το ενδιαφέρον είναι στραμμένο στις δύο ομάδες:

Στη Ferrari και τη Mercedes. 

Oι αψιμαχίες ξεκίνησαν από το Σπα καθώς όπου τα μονοθέσια «μετρήθηκαν» οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν πιο γρήγορες από τα ασημένια βέλη της Στουτγάρδης. 

Στη γραμμή του τερματισμού τα Ferrari των Φέτελ και Ραϊκόνεν έδειξαν 240,5 χλμ., έναντι 239,4 των Haas (που και αυτά τα μονοθέσια φέρουν κινητήρες Ferrari) ενώ η Mercedes του Χάμιλτον «έγραψε» 235,9 χλμ.

Σε ένα άλλο σημείο η Ferrari του Φέτελ πέρασε με 315,6 χλμ./ώρα, και ο Χάμιλτον με 311,8 χλμ./ώρα. 

Η υψηλότερη όμως τελική ταχύτητα σημειώθηκε από από τον Πέρεζ με τη Force India (335,7 χλμ./ώρα), Φέτελ (335,6 χλμ./ώρα), Χάμιλτον (335,5 χλμ./ώρα).

Για να δούμε λοιπόν την πρώτη Κυριακή του Σεπτεμβρίου τι θα γίνει μεταξύ των δύο, του Χάμιλτον που πηγαίνει στην «έδρα» της Ferrari με τους χιλιάδες tifosi να περιμένουν να πάρει τη νίκη ο Φέτελ ώστε να μειωθεί η διαφορά των 17 βαθμών που χωρίζει τους δύο, στην πιο γρήγορη πίστα του πρωταθλήματος, καθώς το 2017 η μ.ω.τ. που σημειώθηκε ήταν 257,320 χλμ./ώρα, έναντι 237,230 χλμ./ώρα στην πίστα του Σπα, εκεί όπου αρχίσαν οι «κοκορομαχίες»…  

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.