Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιταλίας-Μόντσα: Αγώνας γιορτή στο ραντεβού με τους tifosi

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου είναι το επόμενο ραντεβού για τον πολύχρωμο θίασο της  Formula 1, και ο θεσμός  «παίρνει» φωτιά καθώς η επόμενη παράσταση διεξάγεται στο Ναό της Ταχύτητας, τη Μόντσα, κοντά στο Μιλάνο.

Το μήκος της πίστας είναι 5.793 χλμ. και περιλαμβάνει 11 στροφές με 80 χλμ./ώρα το όριο στο pit-lane.

Είναι το Γκραν Πρι που ξεχωρίζουν οι πραγματικοί οδηγοί από τους υπόλοιπους λόγω των πολύ υψηλών ταχυτήτων που σημειώνονται.

Είναι η πιο γρήγορη πίστα του πρωταθλήματος και ο Κολομβιανός Χουάν Πάμπλο Μοντόγια κατέχει το ρεκόρ γύρου από το 2004.

Οδηγώντας τη BMW-Williams με τον 3λιτρο V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα κατά τη διάρκεια των χρονομετρημένων δοκιμών τα χρονόμετρα σταμάτησαν στο 1:19.525 με μ.ω.τ. 262.242 χλμ./ώρα.

Αυτή την εποχή οι κινητήρες απέδιδαν γύρω στα 940 άλογα με όριο στροφών τις 19.000.

Θα μπορέσει άραγε το ρεκόρ του Μοντόγια να καταρριφτεί μετά από 14 χρόνια;

Την Κυριακή θα ξέρουμε.

Πάντως από το 2004 διατηρείται και ο ταχύτερος γύρος στον αγώνα. Σημειώθηκε από τον Μπαρικέλο με Ferrari 1:21.046.

Το 2017 ο ταχύτερος γύρος σημειώθηκε από τον Ρικιάρντο με τη Red Bull και χρόνο 1:23.361 με μ.ω.τ. 250.174, χρόνος ταχύτερος κατά 2 δευτ. του ταχύτερου χρόνου που είχε σημειωθεί το 2016.

Η Pirelli θα έχει στη διάθεση των οδηγών τις εξής τρεις γόμες, από τις οποίες τις δύο είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Είναι τα «άσπρα», «κίτρινα» και «κόκκινα» P Zero, που αντιστοιχούν σε μέση, μαλακή και πολύ μαλακή γόμα.

Τα «κίτρινα» Pirelli P Zero έχουν χρησιμοποιηθεί σε όλα τα Γκραν Πρι εκτός από αυτά του Μονακό και του Καναδά.

Τα «κόκκινα» σε όλα εκτός από Κίνα, Αγγλία, Γερμανία και Ουγγαρία.

Όσο για τα «άσπρα» έχουν χρησιμοποιηθεί σε Μπαχρέιν, Κίνα, Ισπανία, Αγγλία, Γερμανία, Ουγγαρία και Βέλγιο.

Να σημειωθεί ότι στο Ιταλικό Γκραν Πρι, ο Χάμιλτον πάει με 17 βαθμούς μπροστά από τον 2ο στη βαθμολογία Φέτελ.

Με δεδομένο ότι ο Φέτελ κέρδισε στο προηγούμενο Γκραν Πρι, αυτό στην πίστα του Βελγίου, οι tifosi αναμένεται να δημιουργήσουν ατμόσφαιρα κινηματογραφικού σεναρίου, ώστε να ανεβάσουν ακόμα περισσότερο την όλη ψυχολογία του τρίπτυχου Φέτελ (στη Μόντσα πήρε την πρώτη νίκη με Toro Rosso)-Ραϊκόνεν-Ferrari.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.