Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιταλίας - FP1: Η Force India αγαπάει τη βροχή

του Σωτήριου Χάλλα

Ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στην πίστα της Monza ήταν η βροχή η οποία πριν την εκκίνηση της διαδικασίας αλλά και στο πρώτο διάστημα αυτής έπεφτε πάρα πολύ έντονα.

Το αποτέλεσμα ήταν στην αρχή οι οδηγοί να χρησιμοποιήσουν βρόχινα ελαστικά και στη συνέχεια να κάνουν τη μετάβαση στα ενδιάμεσα όμως η κατάσταση της πίστας η οποία είχε κρατήσει νερό σε αρκετά σημεία δεν επέτρεψε την τοποθέτηση σλικ ελαστικών ούτε για μια στιγμή.

Λόγω του νερού ειδικά στην αρχή είδαμε αρκετούς πιλότους να γλιστράνε με το πιο εντυπωσιακό συμβάν να είναι εκείνο του Φερστάπεν στην έξοδο της Parabolica όταν έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου του και αναγκάστηκε σε ένα μεγαλοπρεπές σώσιμο με ανάποδο τιμόνι.

Σταδιακά, καθώς η πίστα στέγνωνε οι χρόνοι έπεφταν. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι κάποια στιγμή οι τρεις πρώτοι οδηγοί ήταν οι δύο της Red Bull και ο Γκασλί. Προς το τέλος, όμως η εικόνα άλλαξε και στην πρώτη τριάδα βρέθηκε ο Ραϊκόνεν στη δεύτερη θέση και οι δύο Force India στις θέσεις 1 και 3 συνεχίζοντας τις καλές εμφανίσεις που είχαν στο Βέλγιο.

Άτυχος στάθηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων που θα πρέπει να αλλαχτεί όμως επειδή δεν είναι το αυτό που χρησιμοποιεί στον αγώνα (το οποίο οι οδηγοί πρέπει να το κρατάνε τουλάχιστον για 8 συνεχόμενους αγώνες) δε θα δεχτεί ποινή.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.