![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/5/16/photon16507f39839.jpg?itok=7iF_p1m1)
Τώρα που η μέρα άλλαξε και τα πνεύματα ηρέμησαν, η επαφή των δύο οδηγών της Mercedes δε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως κάτι άλλο εκτός από ένα αγωνιστικό συμβάν.
Οι αγωνοδίκες βέβαια εξέτασαν με πολύ προσοχή το video με την επαφή των δύο Mercdes, άκουσαν και τους δύο οδηγούς και προχώρησαν στην ανακοίνωση.
Στη μάχη για την κορυφή συμβαίνουν αυτά αν και να πούμε την αλήθεια περιμέναμε μεγαλύτερη ψυχραιμία από τον Χάμιλτον, αλλά έτσι όπως είχε επιτεθεί δεν μπορούσε να κάνει τίποτα άλλο από το να προσπαθήσει να προσπεράσει.
Ότι «πάτησε» στο χορτάρι, που είναι η αιτία για την οποίαν η Mercedes έχασε την πρόσφυση, «γύρισε» και έπεσε πάνω στην άλλη Mercedes, αυτή του Ρόσμπεργκ, ήταν η ύστατη προσπάθεια για να αποφύγει την άμεση επαφή ο Χάμιλτον, τη στιγμή που ο Ρόσμπεργκ άλλαξε γραμμή (προς τα δεξιά) κλείνοντας τις πόρτες στον επερχόμενο Βρετανό, ο οποίος είχε σύμφωνα με την τηλεμετρία μεγαλύτερη ταχύτητα κατά 17 χλμ./ώρα από τον Γερμανό.
Ένα συμβάν που έκανε έξαλλο τον Νίκι Λάουντα ο οποίος δεν μπόρεσε να διατηρήσει την ψυχραιμία του λέγοντας μεταξύ των άλλων ότι «είναι ηλίθιο να επιτίθεσαι έτσι στην αρχή του αγώνα».
Ο αγώνας όμως έχει ολοκληρωθεί, ο Τότο Βολφ επικεφαλής της Mercedes Motorsport έδωσε τα συγχαρητήρια στον Μαξ Φερστάπεν και η ομάδα προετοιμάζεται για τη μεγάλη γιορτή του πρωταθλήματος, που δεν είναι άλλη από το Γκραν Πρι του Μονακό στις 29 Μαΐου.
Στη φωτογραφία τα δύο Mercedes με Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον λίγα μέτρα πριν την καταστροφική επαφή τους.