![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/10/4/photon18491f44769.jpg?itok=VrSRImwc)
Μετά τον αγώνα στην Μαλαισία, η Formula 1 χωρίς διακοπή μεταφέρεται στην Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, στην πίστα της Σουζούκα.
Για το συγκεκριμένο αγώνα έχουν επιλεγεί από την Pirelli οι τρεις γόμες που χρησιμοποιήθηκαν στην Σεπάνγκ: Η σκληρή P Zero Orange (πορτοκαλί χρώμα), η μέση P Zero White (λευκό χρώμα) και η μαλακή P Zero Yellow (κίτρινο χρώμα). Μάλιστα η συγκεκριμένη γόμα παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο ιαπωνικό Γκραν Πρι, με τα χαρακτηριστικά της να ευνοούν τα μονοθέσια και τους οδηγούς τους στην επίτευξη γρήγορων χρόνων, ειδικά στις κατατακτήριες δοκιμές.
Στην πίστα της Σουζούκα αναπτύσσονται πολύ υψηλά πλευρικά φορτία και δεν υπάρχουν πολλά σημεία απότομης επιτάχυνσης ή επιβράδυνσης. Αντίθετα, οι οδηγοί διατηρούν υψηλή μ.ω.τ. κατά τη διάρκεια του γύρου, ακόμα και σε καμπές όπως η 130R και η Spoon. Ειδικά στην 130R οι οδηγοί περνούν με την υψηλότερη σχέση στο κιβώτιο και ταχύτητες που ξεπερνούν τα 300 χλμ./ώρα. Η συγκεκριμένη πίστα προκαλεί επίσης μεγάλη φθορά και πτώση στην απόδοση των ελαστικών, γεγονός που κάνει τη διαχείρησή τους εξαιρετικά σημαντική. Σαφώς σημαντικό ρόλο παίζει και ο καιρός, καθώς υπάρχει κίνδυνος για βροχή που αλλάζει εντελώς τη στρατηγική των ομάδων.
Κάποια ακόμη ενδιαφέροντα στοιχεία:
* Η Σουζούκα πήρε το βάπτισμα του πυρός το 1987, όταν και διεξήχθει το πρώτο Γκραν Πρι της Formula 1.
* Το συνολικό μήκος της είναι 5.807 μέτρα
* Ο αριθμός των γύρων είναι 53, με συνολική απόσταση 307,471 χλμ.
* Το ρεκόρ γύρου κρατά από το 2005 (1:31.540), το οποίο κατέχει ο Κίμι Ραϊκόνεν με McLaren-Mercedes