Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιαπωνίας : Ραντεβού στη Σουζούκα

του Motori Reporter

Μετά τον αγώνα στην Μαλαισία, η Formula 1 χωρίς διακοπή μεταφέρεται στην Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, στην πίστα της Σουζούκα.

Για το συγκεκριμένο αγώνα έχουν επιλεγεί από την Pirelli οι τρεις γόμες που χρησιμοποιήθηκαν στην Σεπάνγκ: Η σκληρή P Zero Orange (πορτοκαλί χρώμα), η μέση P Zero White (λευκό χρώμα) και η μαλακή P Zero Yellow (κίτρινο χρώμα). Μάλιστα η συγκεκριμένη γόμα παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο ιαπωνικό Γκραν Πρι, με τα χαρακτηριστικά της να ευνοούν τα μονοθέσια και τους οδηγούς τους στην επίτευξη γρήγορων χρόνων, ειδικά στις κατατακτήριες δοκιμές.

Στην πίστα της Σουζούκα αναπτύσσονται πολύ υψηλά πλευρικά φορτία και δεν υπάρχουν πολλά σημεία απότομης επιτάχυνσης ή επιβράδυνσης. Αντίθετα, οι οδηγοί διατηρούν υψηλή μ.ω.τ. κατά τη διάρκεια του γύρου, ακόμα και σε καμπές όπως η 130R και η Spoon. Ειδικά στην 130R οι οδηγοί περνούν με την υψηλότερη σχέση στο κιβώτιο και ταχύτητες που ξεπερνούν τα 300 χλμ./ώρα. Η συγκεκριμένη πίστα προκαλεί επίσης μεγάλη φθορά και πτώση στην απόδοση των ελαστικών, γεγονός που κάνει τη διαχείρησή τους εξαιρετικά σημαντική. Σαφώς σημαντικό ρόλο παίζει και ο καιρός, καθώς υπάρχει κίνδυνος για βροχή που αλλάζει εντελώς τη στρατηγική των ομάδων.

Κάποια ακόμη ενδιαφέροντα στοιχεία:

* Η Σουζούκα πήρε το βάπτισμα του πυρός το 1987, όταν και διεξήχθει το πρώτο Γκραν Πρι της Formula 1.

* Το συνολικό μήκος της είναι 5.807 μέτρα

* Ο αριθμός των γύρων είναι 53, με συνολική απόσταση 307,471 χλμ.

* Το ρεκόρ γύρου κρατά από το 2005 (1:31.540), το οποίο κατέχει ο Κίμι Ραϊκόνεν με McLaren-Mercedes

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.