Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιαπωνίας - Πίστα Σουζούκα : 30 χρόνια στη Formula 1

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Από την ιδέα του Σοιχίρο Χόντα που ήθελε μια πίστα δική του και πραγματοποιήθηκε το 1962, στα 30α γενέθλια της πίστας Σουζούκα, την πίστα δηλαδή που «γεννήθηκε» από τον ίδιο τον Χόντα που είχε πάθος με τις μοτοσυκλέτες. 

Όμως μπορεί η ιστορία της Σουζούκα να είναι μεγάλη κυρίως στον κόσμο των δύο τροχών, για τη Formula 1 η σελίδα γύρισε το 1987, καθώς μερικά χρόνια πριν η πίστα αναθεωρήθηκε σχεδιαστικά, το 1983, για να φιλοξενήσει το κορυφαίο γεγονός στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η πρώτη χρονιά που η πίστα της Σουζούκα είχε συμπεριληφθεί  στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 ήταν το  1987 παραλαμβάνοντας τη σκυτάλη από την πίστα του Φούτζι με νικητές τον Αντρέτι το 1976 (Lotus) και τον Χαντ το 1977 (McLaren). Από το 1987 έως και το 2017 το Γκραν Πρι της Ιαπωνίας διεξάγεται στην πίστα της Σουζούκα, με 2ετές διάλειμμα (2007/2008) .

Στο βάθρο την πρώτη θέση από πλευράς νικών μοιράζονται Ferrari και McLaren με 7 νίκες.

Η McLaren φιγουράρει με  δύο νίκες περισσότερες στο ιαπωνικό Γκραν Πρι, αλλά στην πίστα της Φούτζι. 

Στη Σουζούκα η Ferrari έχει να κερδίζει από το 2004 με τον Μίκαελ Σουμάχερ ενώ η McLaren από το 2011 με τον Μπάτον. 

Για να δούμε εάν η Ferrari θα σπάσει το ρόδι την Κυριακή 8 Οκτωβρίου που διεξάγεται το ιαπωνικό Γκραν Πρι με την Ιταλική ομάδα να «παίζει» μια από τις τελευταίες ζαριές της στο κυνήγι του τίτλου, κυρίως των οδηγών με τον Φέτελ.       

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.