Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Γερμανίας : Απόλυτος κυρίαρχος ο Χάμιλτον

του Motori Reporter

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον, ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του Γερμανικού Γκραν Πρι, στην πίστα του Χόκενχαϊμ. Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes έδειξε από την αρχή ποιος είναι το αφεντικό, καθώς από την πρώτη στροφή του πρώτου γύρου μέχρι και το πέσιμο της σημαίας του τερματισμού, δεν απειλήθηκε από κανέναν, σημειώνοντας μία νίκη, την 49η στην καριέρα του, που τον κάνει να βλέπει ακόμα πιο κοντά τον φετινό τίτλο. Σε αυτό συντελεί και η όχι αναμενόμενη εμφάνιση του ομόσταυλού του Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος έχασε την πρώτη θέση στην εκκίνηση του αγώνα, γεγονός που ωφέλησε τόσο τον Χάμιλτον, όσο και τους δύο οδηγούς της Red Bull, Ντάνιελ Ρικιάρντο και Μαξ Φερστάπεν, οι οποίοι κατέλαβαν την 2η και 3η θέση του βάθρου, με τον Ρόσμπεργκ να τερματίζει τελικά 4ος. Μάλιστα, ο Γερμανός της Mercedes είχε και ένα συμβάν στον 29ο γύρο, όταν έκανε την επίθεσή του στον Φερστάπεν, επάνω στην φουρκέτα, κλείνοντας τον νεαρό Ολλανδό, ωθώντας τον εκτός πίστας, με αποτέλεσμα οι αγωνοδίκες να δώσουν ποινή στον Ρόσμπεργκ 5 δευτερολέπτων. Στον 40ο γύρο, ο Ρικιάρντο πέρασε τον Φερστάπεν, γράφοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ πλησίαζε όλο και περισσότερο τον Ρόσμπεργκ, ο οποίος μπήκε στα πιτς για να εκτίσει την ποινή του. Ο συμπαθέστατος Αυστραλός της Red Bull πίεσε όσο μπορούσε το μονοθέσιό του, αλλά η διαφορά με τον Χάμιλτον βρισκόταν στα 6,0 δευτερόλεπτα, με 10 γύρους να απομένουν, γεγονός που ήταν αδύνατον να καλυφθεί. Όλα λοιπόν κρίθηκαν στην εκκίνηση του αγώνα, ενώ πρέπει να αναφέρουμε ότι για ακόμη έναν αγώνα οι δύο οδηγοί της Ferrari κινήθηκαν σε μέτριο ρυθμό, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να τερματίζει στην 5η θέση και ο Κίμι Ραϊκόνεν στην 6η. Πλέον η ιταλική ομάδα βρίσκεται στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, καθώς την πέρασε η Red Bull. Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Νίκο Χούλκενμπερκ (Force India), Τζένσον Μπάτον (McLaren-Honda), Βάλτερι Μπότας (Williams) και Σέρτζιο Πέρεζ (Force India). 

Ο επόμενος αγώνας θα διαξαχθεί στην ιστορική πίστα του Σπα, εν όψει του βελγικού Γκραν Πρι, στις 28 Αυγούστου.

Βαθμολογία οδηγών

Χάμιλτον 217

Ρόσμπεργκ 198

Ρικιάρντο 133

Ραϊκόνεν 122

Φέτελ 120

Φερστάπεν 115

Μπότας 58

Πέρεζ 48

Μάσα 38

Χούλκενμπεργκ 33

Βαθμολογία ομάδων

Mercedes 415

Red Bull 256

Ferrari 242

Williams 96

Force India 81

Toro Rosso 45

McLaren-Honda 42

Haas 28

Renault 6

Manor 1

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.