Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Άμπου Ντάμπι: Ο Χάμιλτον στην κορυφή, η δόξα στον Ρόσμπεργκ

του Motori Reporter

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ είναι ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2016. Ο οδηγός της Mercedes πήρε αυτό που ήθελε στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στην πίστα Γιας Μαρίνα του Άμπου Ντάμπι. Παρά τη νίκη του Λιούις Χάμιλτον (10η για φέτος και 43η στην καριέρα του), ο 31χρονος Γερμανός στέφθηκε άξιος ππρωταθλητής, όντας σταθερός σε όλο τον αγώνα και χωρίς να κάνει το παραμικρό λάθος, ακόμα και στο τέλος όταν η ψυχολογική πίεση από τοβ Φέτελ  ήταν ανυπόφορη. 

Το βάθρο σύμπληρωσε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την Ferrari, ο οποίος ακολουθώντας την σωστή όπως αποδείχθηκε στρατηγική της ιταλικής ομάδας, κατόρθωσε να αναρριχηθεί στην κατάταξη, κατακτώντας τελικά την 4η θέση στην βαθμολογία των οδηγών.

Ο αγώνας ξεκίνησε με τους δύο οδηγούς της Red Bull, Ντάνιελ Ρικιάρντο και Μαξ Φερστάπεν να είναι οι μοναδικοί της πρώτης δεκάδας με την πολύ μαλακή γόμα, με τους υπόλοιπους να φορούν την πολύ μαλακή της Pirelli. Στην εκκίνηση, οι δυο Mercedes έφυγαν σαν σαίτες, με τον Φερστάπεν στην πρώτη στροφή να έχει τετ α κε πέφτοντας στην τελευταία θέση. Ο Ολλανδός οδηγός δεν ππτοήθηκε και άρχισε να ανεβαίνει σταθερά στην κατάταξη, φτάνοντας στον 3ο γύρο την 15η θέση. 

Μπροστά ο Χάμιλτον ανέβαζε γύρο με τον γύρο την διαφορά από τον Ρόσμπεργκ, ενώ ήταν και ο πρώτος από τους προπορευόμενους οδηγούς που μπήκαν στα πιτς, βάζοντας τη μαλακή γόμα. Ακουλούθησε ο Ρόσμπεργκ αμέσως μετά, βάζοντας και αυτός την μαλακή γόμα.

Ο Χάμιλτον δεν είχε κανένα πρόβλημα στην κορυφή της κατάταξης, με τον Φερστάπεν που είχε σκαρφαλώσει στην δεύτερη θέση να δέχεται την πίεση του Ρόσμπεργκ, ο οποίος τελικά τον πέρασε με μια πολύ επιθετική κίνηση, ενώ μετά την είσοδο του “Mad Max” στα πιτς, είδαμε ένα ενδιαφέρον τρενάκι από τους Ραϊκόνεν, Ρικιάρντο και Φέτελ για τις θέσεις 3-4-5. Στον 25ο γύρο, η κατάταξη πίσω από τα δύο μονοθέσια της Mercedes άλλαξε, με την είσοδο του Αυστραλού οδηγού της Red Bull στα πιτς. Με τις αλλαγές αυτές, στην κορυφή βρέθηκε ο Φέτελ, μέχρι και τον 38ο γύρο, όπου μπήκε στα πιτς, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα. Ο Γερμανός της Scuderia, με 14 γύρους να απομένουν, βρέθηκε στην 5η θέση και ξεκίνησε την επίθεσή του για να ανέβει στο βάθρο. Οι γύροι περνούσαν και παρά την ελπίδα του Χάμιλτον ότι οι δύο Red Bull και η Ferrari του Φέτελ θα μπορούσαν να ρίξουν τον Ρόσμπεργκ κάτω από την 3η θέση, δεν άλλαξε κάτι. Ο Γερμανός οδηγός, δικαίως, είναι ο φετινός πρωταθλητής, 34 χρόνια μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον πατέρα του, Κέκε Ρόσμπεργκ το 1982, με τη Williams. 

Βαθμολογία Οδηγών

Ρόσμπεργκ 385

Χάμιλτον 380

Ρικιάρντο 256

Φέτελ 212

Φερστάπεν 204

Ραϊκόνεν 186

Πέρεζ 101

Μπότας 85

Χούλκενμπεργκ 72

Αλόνσο 54

Βαθμολογία Ομάδων

Mercedes 765

Red Bull 468

Ferrari 398

Force India 173

Williams 138

McLaren 76

Toro Rosso 63

Haas 29

Renault 8

Sauber 2

Manor 1

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.