Είστε εδώ

F1

Γκάνθερ Στάινερ: Οι αγωνοδίκες επηρεάζονται από τη φήμη των οδηγών

του Σωτήριου Χάλλα

Ο επί κεφαλής της ομάδας της Haas, Γκάνθερ Στάινερ, σε πρόσφατες δηλώσεις του άφησε σαφείς υπαινιγμούς ότι οι αγωνοδίκες δεν είναι όσο αντικειμενικοί θα έπρεπε στις αποφάσεις τους μετά από τα διάφορα συμβάντα των αγώνων αλλά ότι το πόρισμά τους εξαρτάται και από τον οδηγό και τη φήμη που τον συνοδεύει.

Ως παράδειγμα ανέφερε τις κατατακτήριες του Ουγγρικού Γκραν Πρι που έγινε πριν από λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια των οποίων ο Γκροσζάν μπλοκαρίστηκε από τον Μαξ Φερστάπεν με τον Ολλανδό οδηγό της Red Bull να μην παίρνει ούτε επίπληξη.

Αντίθετα, ο Στάινερ ανέφερε ότι ο Μάγκνουσεν τιμωρήθηκε για το συμβάν με τον Γκασλί στο Αζερμπαϊτζάν και για μπλοκάρισμα του Σαρλ Λεκλέρκ στην Ισπανία. Ακόμα, είπε ότι οι αγωνοδίκες τιμώρησαν με μεγάλη ευκολία τον Γκροσζάν για τα γεγονότα του πρώτου γύρου στην Ισπανία και για την επαφή του Γάλλου με τον Οκόν στον αγώνα της Βραζιλίας του 2017.

Συνεχίζοντας ο Στάινερ είπε ότι κατά τη γνώμη του οι μικρότερες ομάδες όπως η δική του είναι πιο εύκολος στόχος και οι αγωνοδίκες επιβάλλουν πιο εύκολα ποινές όταν ο οδηγός που εξετάζουν δεν τρέχει σε μία από τις τρεις μεγάλες ομάδες.

Ερωτηθείς σχετικά ο Τσάρλι Γουίτινγκ είπε ότι είναι πιθανό οι αγωνοδίκες να επηρεάζονται υποσυνείδητα από τη φήμη του κάθε οδηγού αν και παραδέχτηκε ότι δε θα έπρεπε να συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.