Είστε εδώ

F1

Formula 1, Βαρκελώνη: Η Mercedes και όλοι οι άλλοι

του Σωτήριου Χάλλα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Μάλιστα, η επίδοση των ασημί βελών ήταν τόσο πολύ καλύτερη από των υπόλοιπων ομάδων, ώστε ο Οκόν που βρέθηκε στην τρίτη θέση απείχε 1.3 δευτερόλεπτα από τον πρώτο Μπότας και σχεδόν 0.6 δευτερόλεπτα από τον Χάμιλτον που ήταν δεύτερος.

Η απογευματινή περίοδος χαρακτηρίστηκε από δύο κόκκινες σημαίες. Το πρώτο ήταν η έξοδος του Μάγκνουσεν στη στροφή 7 εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού, με το μονοθέσιο να καταλήγει στον τοίχο. Με 2 ώρες και 30 λεπτά να απομένουν μέχρι το τέλος της διαδικασίας, οι μηχανικοί της Haas δεν προλάβαιναν να κάνουν την επιδιόρθωση, οπότε ο Δανός έκανε μόλις 4 γύρους, τους λιγότερους από όλους.

Το περιστατικό του Μάγκνουσεν οδήγησε σε κόκκινη σημαία μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο. Μετά από λίγο η δράση επανήλθε, όμως επρόκειτο να σταματήσει ξανά, επειδή το μονοθέσιο του Ρικιάρντο έχασε ισχύ και ακινητοποιήθηκε σε σημείο που εμπόδιζε.

Όσον αφορά τους ταχύτερους χρόνους του κάθε οδηγού, ο Στρολ έφερε τη Racing Point στην τέταρτη θέση, ο Κβίατ ήταν ο πέμπτος ταχύτερος και ο Τζιοβινάτσι ο έκτος, όμως ο Ιταλός έκανε τους περισσότερους γύρους από τον οποιονδήποτε. Συγκεκριμένα, γύρισε την πίστα 152 φορές.

Παρά το πρόβλημα με την ισχύ του κινητήρα, ο Ρικιάρντο κατάφερε να κάνει τον έβδομο καλύτερο χρόνο, μπροστά από τους Φερστάπεν, Γκασλί και Άλμπον που έμειναν στις θέσεις 8,9 και 10.

Οι χειμερινές δοκιμές έχουν ακόμα τρεις μέρες οι οποίες θα είναι από τις 26 μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου και μετά τα μονοθέσια θα τα δούμε ξανά στη Μελβούρνη όπου θα γίνει το πρώτο Γκραν Πρι της χρονιάς, το τριήμερο 13 – 15 Μαρτίου.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.