![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/19/photon31616f85005.jpg?itok=iaBGgztA)
O Mπότας ταχύτερος κατά την πρώτη περίοδο της πρώτης μέρας των επίσημων δοκιμών, πριν δηλαδή τη μεσημεριανή παύση, και ο Χάμιλτον ταχύτερος τις απογευματινές ώρες. Ταχύτερες λοιπόν οι δύο Mercedes την πρώτη μέρα, από τις τρείς, των επίσημων δοκιμών.
Μάλιστα ο Χάμιλτον ήταν ο μόνος από τους οδηγούς που «κατέβηκε σε χρόνο το 1’17’’ συμπληρώνοντας 94 γύρους στην ισπανική πίστα.
Τους περισσότερους γύρους τους συμπλήρωσε ο Φερστάπεν (R B. Aston Martin) ακολούθησε ο Σάινθ (McLaren) με 161 ενώ ο Λεκλέρκ «γύρισε» στην πίστα της Βαρκελώνης 132 φορές με τη Ferrari με τους τεχνικούς να ρυθμίζουν συνεχώς τα μπροστινά αεροδυναμικά βοηθήματα.
Να σημειωθεί ότι η θερμοκρασία της ασφάλτου έφτασε τους 26 βαθμούς Κελσίου, το μέγιστο κατά τις πρωϊνές ώρες και 18 βαθμούς κατά τις απογευματινές ώρες.
Λίγο πριν το πέσιμο της καρό σημαία που σήμαινε τη λήξη των επίσημων δοκιμών της πρώτης ημέρας, ο Φερστάπεν έκανε ένα μεγαλοπρεπές τετ-α-κε και η «παράσταση» ολοκληρώθηκε…
Tην Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου που η χώρα μας θα κάνει πάρτυ στις ψησταριές (Τσικνοπέτη) στην πίστα της Βαρκελώνης θα διεξαχθεί η δεύτερη μέρα των επίσημων δοκιμών.