Είστε εδώ

F1

Formula 1-Mercedes: Δοκιμές στο Σίλβερστον. Γιατί;

του Σωτήριου Χάλλα

Κάτι περισσότερο από τρεις μήνες είναι το χρονικό διάστημα από τις 29 Φεβρουαρίου, τελευταία μέρα των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης που έγιναν στη Βαρκελώνη, μέχρι τις 3 Ιουλίου όταν οι οδηγοί θα μπουν ξανά στα μονοθέσιά τους για το πρώτο μέρος των ελεύθερων δοκιμών για το Γκραν Πρι της Αυστρίας, με το οποίο θα ανοίξει η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος.

Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι πιλότοι θα χρειαστούν κάποιο χρόνο για να βρεθούν ξανά στην πρότερη φόρμα τους και να οξυνθούν εκ νέου τα αντανακλαστικά τους. Φυσικά η προπόνηση όλους αυτούς τους μήνες δεν έχει σταματήσει, ενώ και η συμμετοχή σε εικονικούς αγώνες σίγουρα λειτουργεί βοηθητικά για τους οδηγούς που επιλέγουν να το κάνουν, όμως τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τις συνθήκες που επικρατούν μέσα στο μονοθέσιο.

Κατά συνέπεια, οι οδηγοί ψάχνουν να βρουν τρόπους ώστε να εγκλιματιστούν πιο γρήγορα. Ο Λάντο Νόρις έχει αποφασίσει να κάνει κάποιες δοκιμές με μονοθέσιο της Formula 3, όμως στη Mercedes έχουν άλλη στρατηγική.

Η ομάδα που έχει κατακτήσει όλα τα πρωταθλήματα από το 2014 μέχρι και το 2019 ανακοίνωσε ότι θα κάνει δύο μέρες δοκιμών στην πίστα του Σίλβερστον. Βέβαια οι κανονισμοί απαγορεύουν τη χρήση του μονοθεσίου του 2020 ή του 2019, οπότε η γερμανική ομάδα θα χρησιμοποιήσει την W09, δηλαδή το μονοθέσιο του 2018.

Οι δοκιμές στη βρετανική πίστα θα γίνουν το διήμερο 9 και 10 Ιουνίου με τον Μπότας να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι την πρώτη μέρα και τον Χάμιλτον τη δεύτερη.

Εκτός από τους οδηγούς, οι δοκιμές θα είναι σημαντικές και για την ομάδα η οποία θα “ξεσκονίσει” τα πρωτόκολλα που εφαρμόζει κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.