Είστε εδώ

F1

Formula 1, χειμερινές δοκιμές: Από το 2019, στο 2020

του Σωτήριου Χάλλα

Με τις χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης να έχουν ολοκληρωθεί κατά το ήμισυ, έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο έχουν εξελιχθεί τα μονοθέσια στους 12 μήνες που μεσολάβησαν.

Το 2019 ο καλύτερος χρόνος που είδαμε ήταν από τη Ferrari του Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:16.221 την τέταρτη μέρα των δοκιμών, δηλαδή την τελευταία του πρώτου σκέλους (πέρυσι οι δοκιμές είχαν δύο τετραήμερα και όχι δύο τριήμερα όπως φέτος).

Επιστρέφοντας στο 2020, βλέπουμε ότι ο ταχύτερος χρόνος είναι του Μπότας με 1:15.732, με τον Φινλανδό να τα καταφέρνει την τελευταία μέρα του πρώτου τριημέρου. Το πρώτο που πρέπει να παρατηρήσουμε είναι ότι το γυρολόγιο έχει μειωθεί κατά μισό δευτερόλεπτο, χωρίς να ξέρουμε αν τις υπόλοιπες τρεις μέρες των δοκιμών οι χρόνοι θα βελτιωθούν περαιτέρω.

Το δεύτερο αξιοπρόσεκτο στοιχείο είναι ότι πέρυσι η ομάδα που είχε τον καλύτερο χρόνο ήταν η Ferrari, ενώ φέτος η Mercedes. Βέβαια αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει επαρκές στοιχείο απόδοσης, αφού δε γνωρίζουμε τι δοκιμάζουν οι ομάδες και αν σε αυτές τις τρεις μέρες έκαναν προσπάθεια για έναν “ιπτάμενο” γύρο.

Τρίτο σημείο προσοχής είναι η απόσταση της Mercedes, από την επόμενη ομάδα, η οποία φτάνει περίπου τα 1.3 δευτερόλεπτα. Όπως αναφέραμε, ο ταχύτερος γύρος της Mercedes είναι από τον Μπότας με 1:15.732. Βγάζοντας τον Χάμιλτον εκτός πλάνου, αφού ανήκει και αυτός στη Mercedes, ο επόμενος ταχύτερος οδηγός είναι ο Κίμι Ραϊκόνεν, όμως η διαφορά στους χρόνους είναι απογοητευτική, καθώς ο οδηγός της Alfa Romeo έχει κάνει 1:17.091.

Φυσικά από τις δοκιμές δεν μπορούμε να καταλάβουμε την πραγματική δυναμική των ομάδων και των μονοθεσίων, απλά βλέπουμε κάποιες ενδείξεις. Αν αυτή θα επιβεβαιωθεί στην κανονική σεζόν είναι άγνωστο.

Ελπίζουμε αυτό που βλέπουμε να είναι πολύ μακριά από την πραγματικότητα, προκειμένου να υπάρξει μάχη ανάμεσα σε δύο οι περισσότερους διεκδικητές του πρωταθλήματος και όχι πάλι ένας μονόλογος της Mercedes.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.