Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γκραν Πρι Βραζιλίας: Το ταχύτερο pit stop στην ιστορία της Formula 1

του Σωτήριου Χάλλα

Μία φράση που χρησιμοποιείται σε όλα τα αθλήματα, αρκετά συχνά είναι ότι “τα ρεκόρ είναι για να σπάνε”, κάτι που επιβεβαιώνεται συνεχώς στη Formula 1, ακόμα και σε τομείς που θεωρείται σχεδόν ακατόρθωτη η περαιτέρω βελτίωση.

Αυτό απέδειξε η ομάδα μηχανικών της R.B. Aston Martin η οποία για ακόμα μία φορά κατέρριψε τον ταχύτερο χρόνο για αλλαγή ελαστικών σε ένα μονοθέσιο της Formula 1. Το νέο ρεκόρ έγινε στο πρώτο pit stop που έκανε ο Φερστάπεν στο Γκραν Πρι της Βραζιλίας, με το χρόνο που χρειάστηκε για να βγουν τα τέσσερα χρησιμοποιημένα ελαστικά και να τοποθετηθούν τα καινούρια να είναι μόλις 1.82 δευτερόλεπτα.

Το 2019 είναι η τρίτη φορά που σπάει το σχετικό ρεκόρ. Η πρώτη ήταν στο βρετανικό Γκραν Πρι όπου η αλλαγή έγινε σε 1.91 δευτερόλεπτα. Μέχρι τότε η ταχύτερη επίδοση ανήκε στη Williams από το 2016 με 1.92 δευτερόλεπτα. Η δεύτερη φορά που ο χρόνος κατέβηκε περαιτέρω ήταν στο γερμανικό Γκραν Πρι με την τελευταία αλλαγή του Φερστάπεν να γίνεται σε 1.88 δευτερόλεπτα.

Οι δύο ομάδες που αναφέραμε είναι οι πιο γρήγορες στις αλλαγές ελαστικών τα τελευταία χρόνια και αυτό επιβεβαιώθηκε στη Βραζιλία, αφού τα δύο ταχύτερα pit stops μετά από το αστραπιαίο των “ταύρων”  έγιναν από τη βρετανική ομάδα, με τη στάση του Κούμπιτσα να διαρκεί 2.1 δευτερόλεπτα και εκείνη του Ράσελ 2.2 δευτερόλεπτα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.