Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γκραν Πρι Αμπού Ντάμπι: Νίκη - βόλτα για Χάμιλτον - Mercedes

του Σωτήριου Χάλλα

Με τον ήλιο να δύει στη Yas Marina, το Αμπού Ντάμπι υποδέχτηκε ομάδες και οδηγούς για τον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος του 2019, ο οποίος δεν είχε πολλή δράση, ούτε κάποιο απρόοπτο.

Στην εκκίνηση, Χάμιλτον και Φερστάπεν έφυγαν καλά, διατηρώντας τις θέσεις τους, όπως και οι οδηγοί της Ferrari. Ωστόσο, στη μεγάλη ευθεία της πίστας, ο Λεκλέρκ κατάφερε να περάσει τον Φερστάπεν, κάτι το οποίο προσπάθησε και ο Φέτελ χωρίς επιτυχία. Πιο πίσω, υπήρξε επαφή ανάμεσα σε Γκασλί και Πέρεθ, με τον Γάλλο να χάνει την εμπρός αεροτομή του και να αναγκάζεται να μπει στα pits.

Με το τέλος του δεύτερου γύρου κανονικά θα ενεργοποιούνταν η χρήση του DRS, όμως ένα τεχνικό πρόβλημα δεν επέτρεψε τη χρήση του συστήματος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι οδηγοί να μην έχουν τη βοήθεια που εκείνο προσφέρει. Έτσι, από τη μία οι προσπεράσεις ήταν λιγότερες, από την άλλη είδαμε να χρησιμοποιείται περισσότερο το slipstreaming.

Με τους γύρους να περνάνε, η δράση στην πίστα ήταν λίγη, με τις αλλαγές ελαστικών να κρατάνε το ενδιαφέρον. Μάλιστα, η σειρά που μπήκαν οι οδηγοί στα pits, έφερε τον Χούλκενμπεργκ στην τέταρτη θέση, με τους Μπότας, Φέτελ και Άλμπον πίσω του. Βέβαια, οι δύο πρώτοι δεν είχαν κάνει ακόμα αλλαγή, όμως είναι αξιοσημείωτο ότι λόγω της δυσλειτουργίας του DRS, ακόμα και τα τρία πιο ισχυρά μονοθέσια, δεν μπορούσαν να προσπεράσουν μία Renault.

Ωστόσο, ο Φέτελ δε θέλησε να κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια και προσπάθησε να περάσει τον Μπότας. Στον 18ο γύρο τελικά το DRS δούλεψε, οπότε ο Μπότας πέρασε τον Χούλκενμπεργκ, ο οποίος στο τέλος του γύρου μπήκε στα pits.

Στον 24ο γύρο είχαμε ακόμα μία επαφή, ανάμεσα στους Τζιοβινάτσι και Κούμπιτσα, όταν ο Ιταλός προσπάθησε να προσπεράσει τον Πολωνό.

Με τον αγώνα να έχει περάσει το μέσον του και τον Φερστάπεν να γκρινιάζει στα team radios για πρόβλημα στον κινητήρα, τον είδαμε ταυτόχρονα να περνάει τον Λεκλέρκ.

Στους τελευταίους 15 γύρους κάποιοι συνδυασμοί δοκίμασαν να μπουν και πάλι για αλλαγή ελαστικών, θέλοντας να έχουν ταχύτερη και πιο φρέσκια γόμα, κάτι που αύξησε το ενδιαφέρον.

Φτάνοντας στους τελευταίους τρεις γύρους, ο Φέτελ πλησίασε και προσπέρασε τον Άλμπον, ενώ πιο μπροστά ο Μπότας προσπαθούσε να κλείσει τη διαφορά από τον Λεκλέρκ, ώστε να ανέβει στο βάθρο, σε έναν αγώνα που ο Φινλανδός ξεκίνησε από την τελευταία θέση.

Με το πέσιμο της καρό σημαίας ο Χάμιλτον πήρε την 84η νίκη της καριέρας του, με τον Φερστάπεν να ανεβαίνει στη δεύτερη θέση του βάθρου και τον Λεκλέρκ στην τρίτη. Εν τέλει ο Μπότας τερμάτισε τέταρτος, με τον Φέτελ στην πέμπτη θέση και τον Άλμπον στην έκτη. Πίσω από τους οδηγούς των τριών ισχυρών ομάδων, στην έβδομη θέση κατάφερε να τερματίσει ο Πέρεθ, μπροστά από το Νόρις, με τους Κβίατ και Σάινθ να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.