Είστε εδώ

F1

Formula 1-Γκραν Πρι Αμπού Ντάμπι: Και φτάσαμε στο τέλος

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Τελευταία παράσταση για φέτος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 στην πίστα Αμπού Ντάμπι, Yas Marina Circuit την 1η Δεκεμβρίου.

Βαθμολογικό ενδιαφέρον δεν υπάρχει, αλλά ένας αγώνας της Formula 1 πάντα συγκεντρώνει την προσοχή καθώς δεν απουσιάζουν οι εκπλήξεις. Θυμηθείτε στο προηγούμενο Γκραν Πρι την επαφή των Ferrari boys που στοίχισε πολύτιμούς βαθμούς στην ομάδα από την εγκατάλειψη Φέτελ και Λεκλέρκ.

To μήκος της πίστας είναι 5.554 χλμ. με 21 στροφές, 80 χλμ. όριο ταχύτητας στο pit lane με τους οδηγούς να καλύπτουν 305.355 χλμ. που αντιστοιχούν σε 55 γύρους.

Ο Φέτελ διατηρεί το ρεκόρ της πίστας από το 2009 με χρόνο 1:40.279 και ο Χάμιλτον στις κατατακτήριες από το 2018 με χρόνο 1:34.794.

Το Αμπού Ντάμπι φιλοξένησε για πρώτη φορά Γκραν Πρι το 2009.

Ο Χάμιλτον έχει κερδίσει 4 φορές (2011, 2014, 2016, 2018), ο Φέτελ 3 (2009, 2010, 2013) και από μία Ραϊκόνεν (2012) και Μπότας (2017)  

Όμως τα μοτέρ δε θα σβήσουν καθώς υπάρχουν οι επίσημες δοκιμές της Pirelli την Τρίτη 3 και την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου, όπου κάθε ομάδα θα δοκιμάσει 20 σετ ελαστικών με την Pirelli να συλλέγει 12 από αυτά τα σετ που θα αποτελέσουν τη βάση για την επόμενη χρονιά.

Θα ακολουθήσει όμως και μια δεύτερη περίοδος δοκιμών 3ήμερων με ελαστικά 18 ιντσών. Θα χρησιμοποιηθεί μονοθέσιο της Mercedes Formula 1 καθώς και μονοθέσιο της Formula 2.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.