Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γκραν Πρι Αμπού Ντάμπι - FP2: Ασταμάτητος ο Μπότας

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Μπότας ήταν ο οδηγός που έκανε τον ταχύτερο χρόνο και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, όμως η διαδικασία για τον Φινλανδό επεφύλασσε δράμα στα τελευταία στάδια.

Έχοντας κάνει τον γύρο που του έδωσε την πρώτη θέση, ο οδηγός της Mercedes συνέχισε να κινείται σε πολύ γρήγορο ρυθμό. Έτσι, κάποια στιγμή προς το τέλος του FP2 έφτασε τον Γκροζάν και θέλησε να τον προσπεράσει στο τέλος της πίσω ευθείας, της πρώτης από τις δύο που ακολουθούν η μία την άλλη. Ωστόσο, όταν ξεκίνησε να φρενάρει βρισκόταν πολύ μακριά, οπότε ο Γάλλος δεν περίμενε κάποια κίνηση, ειδικά από τη στιγμή που επρόκειτο για ελεύθερες δοκιμές και που λίγα μέτρα αργότερα, ξεκινούσε η δεύτερη ευθεία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο οδηγός της Haas να στρίψει κανονικά, αφού αγνοούσε ότι στο εσωτερικό της στροφής βρίσκεται ο Μπότας.

Τα δύο μονοθέσια είχαν επαφή με εκείνο του Μπότας να χάνει εντελώς την εμπρός αεροτομή του, ενώ του Γάλλου υπέστη πιο σοβαρή ζημιά, αφού έφυγαν κομμάτια από το πάτωμα.

Περνώντας στους χρόνους, παρατηρούμε ότι 8 από τις 10 ομάδες κατετάγησαν σε παράταξη, με τις μόνες εξαιρέσεις να είναι οι Racing Point και Haas.

Έτσι, στην κορυφή, πίσω από τον Μπότας βρέθηκε ο Χάμιλτον, στη συνέχεια ακολούθησαν οι Λεκλέρκ και Φετελ για τη Ferrari και πίσω τους είχαν τους Φερστάπεν και Άλμπον για τους “ταύρους”. Στην έβδομη και όγδοη θέση συναντάμε αντίστοιχα τους Γκροζάν και Πέρεθ, ενώ οι Κβίατ και Γκασλί για την Toro Rosso κλείνουν την πρώτη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.