Ο Μπότας ήταν ο οδηγός που έκανε τον ταχύτερο χρόνο και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, όμως η διαδικασία για τον Φινλανδό επεφύλασσε δράμα στα τελευταία στάδια.
Έχοντας κάνει τον γύρο που του έδωσε την πρώτη θέση, ο οδηγός της Mercedes συνέχισε να κινείται σε πολύ γρήγορο ρυθμό. Έτσι, κάποια στιγμή προς το τέλος του FP2 έφτασε τον Γκροζάν και θέλησε να τον προσπεράσει στο τέλος της πίσω ευθείας, της πρώτης από τις δύο που ακολουθούν η μία την άλλη. Ωστόσο, όταν ξεκίνησε να φρενάρει βρισκόταν πολύ μακριά, οπότε ο Γάλλος δεν περίμενε κάποια κίνηση, ειδικά από τη στιγμή που επρόκειτο για ελεύθερες δοκιμές και που λίγα μέτρα αργότερα, ξεκινούσε η δεύτερη ευθεία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο οδηγός της Haas να στρίψει κανονικά, αφού αγνοούσε ότι στο εσωτερικό της στροφής βρίσκεται ο Μπότας.
Τα δύο μονοθέσια είχαν επαφή με εκείνο του Μπότας να χάνει εντελώς την εμπρός αεροτομή του, ενώ του Γάλλου υπέστη πιο σοβαρή ζημιά, αφού έφυγαν κομμάτια από το πάτωμα.
Περνώντας στους χρόνους, παρατηρούμε ότι 8 από τις 10 ομάδες κατετάγησαν σε παράταξη, με τις μόνες εξαιρέσεις να είναι οι Racing Point και Haas.
Έτσι, στην κορυφή, πίσω από τον Μπότας βρέθηκε ο Χάμιλτον, στη συνέχεια ακολούθησαν οι Λεκλέρκ και Φετελ για τη Ferrari και πίσω τους είχαν τους Φερστάπεν και Άλμπον για τους “ταύρους”. Στην έβδομη και όγδοη θέση συναντάμε αντίστοιχα τους Γκροζάν και Πέρεθ, ενώ οι Κβίατ και Γκασλί για την Toro Rosso κλείνουν την πρώτη δεκάδα.