![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/11/29/photon30750f82889.jpg?itok=YX5bGwbg)
Δυο ήταν τα βασικά γεγονότα που έγιναν στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών για το Γκραν Πρι του Αμπού Ντάμπι, τελευταίου αγώνα για το 2019.
Το ένα ήταν η βλάβη στον κινητήρα της Renault του Ρικιάρντο, ο οποίος παρέδωσε πνεύμα ενώ ο Αυστραλός ήταν σε γρήγορο γύρο, γεμίζοντας με λάδι την πίστα. Προκειμένου να καθαριστεί το οδόστρωμα η διαδικασία διακόπηκε.
Το άλλο γεγονός που σημάδεψε το FP1 ήταν η έξοδος που είχε ο Φέτελ λίγο πριν τελειώσει η διαδικασία, όταν έχασε τον έλεγχο της SF90 στη στροφή 19 και κατέληξε να χτυπήσει στις μπαριέρες, καταστρέφοντας την πίσω αριστερή ανάρτηση.
Όσον αφορά τους χρόνους, τον καλύτερο πέτυχε ο Μπότας με 1:36.957, με τον Φερστάπεν να είναι δεύτερος, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πιο πίσω. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Χάμιλτον με τον Άλμπον στην τέταρτη. Οι δύο Ferrari των Φέτελ και Λεκλέρκ έκαναν τον πέμπτο και έβδομο χρόνο, με τον Γκροζάν να μπαίνει ανάμεσά τους. Μάγκνουσεν, Τζιοβινάτσι και Χούλκενμπεργκ κλείνουν την πρώτη δεκάδα.