Η Formula 1 γεννήθηκε από τις στάχτες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Μπορεί να τελείωσε το 1945 και να περνούσε στην ιστορία, αλλά τα επακόλουθα ήταν αισθητά σε όλες τις πτυχές της ζωής. Πολλές πόλεις εξακολουθούσαν να βρίσκονται κάτω από συντρίμμια των βομβαρδισμών, ερειπωμένα κτίρια ήταν η μαύρη σκιά στα πρόσωπα των κατοίκων, οικονομία που αναπτυσσόταν πολύ -πολύ αργά, μια κοινωνικά δύσκολη κατάσταση σε όλους τους τομείς.
Ωστόσο, δεν απουσίαζαν οι φίλοι των αγώνων και υπήρχε η επιθυμία να ξαναρχίσουν καθώς έμοιαζε σαν ένα είδος διαφυγής.
Ήταν στις 13 Μαΐου 1950, πριν από 70 χρόνια, όταν στην πίστα του Σίλβερστον, οι οργανωτές ένωσαν τις ευθείες που είχαν χρησιμοποιηθεί ως διάδρομοι απογειώσεων και τις προσγειώσεων των μαχητικών αεροπλάνων της RAF.
Η Formula 1 έγραφε τα πρώτα της χλμ. σε ένα σπορ που μόλις γεννήθηκε για να φτάσει να γίνει η κορωνίδα του παγκόσμιου motorsport.
Ο Νίνο Φαρίνα με την Alfa Romeo Alfetta 158 ήταν ο νικητής του πρώτου Γκραν Πρι στην ιστορία της Formula 1.
Ανάμεσα στο πλήθος η πολύ νεαρή Ελισάβετ Β’, πριγκίπισσα και κληρονόμος του θρόνου του πατέρα της, του Βασιλιά Γεωργίου του 6ου.
Ο Φαρίνα στη συνέχεια κατέκτησε τον τίτλο, γράφοντας έτσι το όνομά του στο πάνθεον, ως ο πρώτος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία της Formula 1.
Στον πρώτο αγώνα της Formula 1, η Ferrari ήταν απούσα. Εμφανίστηκε στον αγώνα του Μόντε Κάρλο και έγινε συνώνυμη με την ιστορία της Formula 1, καθώς είναι η μοναδική ομάδα που από καταβολής του θεσμού συμμετέχει ανελλιπώς.
Στο πέρασμα των χρόνων τα μονοθέσια της Formula 1 εξελίχθηκαν, όπως και τα ελαστικά, οι κινητήρες πέρασαν στο πίσω μέρος, υλικά και κατασκευές ακολούθησαν τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες για να φτάσουμε στο σήμερα, στο σύστημα προστασία Halo και στα ελαστικά 18 ιντσών που θα τα δούμε από το 2022 στα καινούργια μονοθέσια της Formula 1, βάση των νέων κανονισμών.
Δείτε λοιπόν την εξέλιξη των μονοθεσίων της Formula 1, μέσα από μια σειρά ανέκδοτων φωτογραφιών.