![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/12/4/photon30810f83074.jpg?itok=7hLzq6En)
Οι κινητήρες από τα μονοθέσια της Formula 1 δεν «έσβησαν» μετά το τελευταίο Γκραν Πρι της χρονιάς, στη πίστα Yas Marina στο Αμπού Ντάμπι.
Συνέχισαν να γυρίζουν στην πίστα, στο πλαίσιο των δύο ημερών δοκιμών της Pirelli εξελίσσοντας τα ελαστικά του 2020.
Συμμετείχαν όλες οι ομάδες με τους οδηγούς να χρησιμοποιούν ελαστικά του 2019 αλλά και του 2020 συγκρίνοντας έτσι τις διαφορές με τον καλύτερο τρόπο.
Το 2020 θα είναι η τελευταία χρονιά που τα μονοθέσια θα χρησιμοποιούν ελαστικά 13 ιντσών καθώς από το 2021 που εφαρμόζονται οι νέοι κανονισμοί τα ελαστικά θα είναι 18 ιντσών χαμηλού προφίλ.
Ο Μπότας ήταν ο ταχύτερος την 1η μέρα των δοκιμών με ελαστικά προδιαγραφών 2019 και ο νεαρός Ράσελ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με ελαστικά προδιαγραφών 2020 τη δεύτερη και τελευταία μέρα των προγραμματισμένων δοκιμών. Και οι δύο οδήγησαν με Mercedes.
Η Pirelli έχει συλλέξει όλα τα δεδομένα, θα αναλύσει τις παρατηρήσεις των οδηγών και τα μηχανήματα θα πάρουν φωτιά κατασκευάζοντας τα ελαστικά για το 2020 που το πρόγραμμα περιλαμβάνει 22 συναντήσεις.
Στους πίνακες που ακολουθούν οι χρόνοι όλων των οδηγών κατά το 2ήμερο των δοκιμών.