Είστε εδώ

F1

Φερνάντο Αλόνσο: Αυτός είναι ο μεγαλύτερος αντίπαλός του

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Φερνάντο Αλόνσο φέτος αποφάσισε να διακόψει την καριέρα του στη Formula 1 αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής το 2020 όμως αποτελεί ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο για το άθλημα.

Κατά τη διάρκεια της καριέρας του κατέκτησε δύο φορές το Πρωτάθλημα Οδηγών και αναμετρήθηκε με πολύ σπουδαίους αντιπάλους, όμως από αυτούς ξεχωρίζει μόνο έναν ως τον μεγαλύτερο αντίπαλό του και αυτός είναι ο Μίκαελ Σουμάχερ με τον οποίο είχε πολύ στενές μονομαχίες για τα πρωταθλήματα του 2005 και του 2006 στις οποίες και τις δύο φορές κατάφερε να βγει νικητής με μικρή διαφορά.

Τα παραπάνω ανέφερε ο Ισπανός σε πρόσφατες δηλώσεις του. Συγκεκριμένα απάντησε “είναι δύσκολο να ξεχωρίσω κάποιον αλλά αν ήμουν υποχρεωμένος θα επέλεγα τον Μίκαελ Σουμάχερ. Όχι για κάποιον συγκεκριμένο λόγο αλλά γιατί όταν μπήκα στη Formula 1 ήταν η εποχή της κυριαρχίας του.”

“Όταν είσαι στα καρτ και βλέπεις τον Σουμάχερ να κερδίζει εντυπωσιάζεσαι όμως, ξαφνικά, βρίσκεσαι να μονομαχείς μαζί του και είναι όλα εντελώς διαφορετικά. Αυτός είναι ο λόγος που ξεχωρίζω αυτές τις μάχες καθώς εκείνες είναι οι πιο συναισθηματικές.”

Εκτός από την αναφορά στον Σουμάχερ ο Αλόνσο μίλησε και για το επίπεδο οδηγών που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη Formula 1 λέγοντας ότι είναι υψηλότερο από ποτέ, γεγονός που το απέδωσε στην πρόοδο της τεχνολογίας αφού, όπως είπε, πλέον οι οδηγοί μπαίνουν στο σπορ καλύτερα προετοιμασμένοι λόγω των πολύ περισσότερων ωρών που περνάνε στον προσομοιωτή.

Ο Ισπανός έκλεισε λέγοντας ότι αυτό το επίπεδο προετοιμασίας ειδικά από τους νεοεισερχόμενους οδηγούς ήταν αδιανόητο πριν από μία ή δύο δεκαετίες.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.