Είστε εδώ

F1

Φερνάνλτο Αλόνσο: "Θέλω να γίνω ο σπουδαιότερος οδηγός στην ιστορία"

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Αλόνσο είναι από τους οδηγούς που διαχρονικά βρίσκονται στο επίκεντρο της επικαιρότητας είτε με τις δηλώσεις του είτε με τις κατά καιρούς επιλογές που κάνει όπως η συμμετοχή στον αγώνα Indianapolis 500 πέρυσι και στο WEC φέτος.

Πλέον ο Ισπανός έχει ανακοινώσει ότι δε θα συμμετάσχει στη Formula 1 to 2019 αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής του αν μπορέσει να βρει κάποιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Εκτός αυτού ο οδηγός της McLaren δεν έχει ανακοινώσει τι θα κάνει το 2019 με τα ενδεχόμενα να είναι ανοιχτά.

Ένα από τα πιθανά σενάρια είναι η συμμετοχή του στα Indycars ενώ ο Αλεχάντρο Αγκάγκ, επί κεφαλής της Formula E, δήλωσε ότι θα ήθελε να τον δει στο πρωτάθλημα ηλεκτρικών μονοθεσίων.

Σε όλα αυτά ο Αλόνσο δεν έχει ακόμα κάποια απάντηση όμως σε σχετική ερώτηση δήλωσε ότι εξετάζει τις εναλλακτικές του με τον απώτερο στόχο του να είναι η ιστορία να τον θυμάται ως τον μεγαλύτερο οδηγό στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Είναι γνωστό ότι ο οδηγός από το Οβιέδο κυνηγάει την κατάκτηση του triple crown, δηλαδή νίκη στο Γκραν Πρι του Μονακό, στις 24 ώρες του Λε μαν και στο Indianapolis 500 και μέχρι στιγμής έχει κατακτήσει τους δύο πρώτους στόχους όμως, φήμες θέλουν να συμμετέχει στα Indycars  σε ολόκληρη σεζόν το 2019. Σε συνδυασμό με το πρωτάθλημα του WEC στο οποίο έχει πλήρη εμπλοκή ο Αλόνσο οδεύει για την κατάκτηση ενός άθλου μεγαλύτερου και από το triple crown.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.