Είστε εδώ

F1

Φελίπε Μάσα: "Αν ήμουν ο Αλόνσο θα έφευγα τώρα"

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Φελίπε Μάσα περνάει μία περίοδο αποχής από τους αγώνες η οποία πρόκειται να σταματήσει τον Δεκέμβριο με τον εναρκτήριο αγώνα της έκτης σεζόν του πρωταθλήματος ηλεκτρικών μονοθεσίων Formula E.

Στο μεταξύ, στο πλαίσιο μιας συνέντευξής του αναφέρθηκε και στον πρώην team mate του στη Ferrari, τον Φερνάντο Αλόνσο και τη δύσκολη τετραετία που βιώνει στη McLaren.

Συγκεκριμένα, ο Βραζιλιάνος είπε ότι αν ήταν στη θέση του Αλόνσο θα έφευγε τώρα και δε θα περίμενε καν τους τελευταίους τρεις αγώνες της χρονιάς.  Ο Μάσα συνέχισε λέγοντας ότι κατά τη γνώμη του ο Ισπανός δεν είναι απαραίτητο να συνεχίσει να φθείρεται από την έλλειψη ανταγωνιστικότητας του μονοθεσίου του και θα μπορούσε να αποχωρήσει “μια ώρα αρχύτερα”. Έτσι κι αλλιώς δεν έχει κάποια θέση στα σχέδια της McLaren για το 2019 οπότε θεωρεί πως θα ήταν καλύτερα για τη βρετανική ομάδα να τον αφήσει να φύγει από τώρα.

Όσον αφορά τη συνέχεια της καριέρας του οδηγού από το Οβιέδο ο Μάσα δήλωσε ότι θεωρεί πιο πιθανό να συνεχίσει στη Formula E η οποία θα του προσέφερε περισσότερες ευκαιρίες παρά στα Indycar. Διευκρίνισε ότι το θέμα της συμμετοχής του στον αγώνα Indianapolis 500 είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία όμως πιστεύει ότι ο Ισπανός δε θα ήθελε να συμμετάσχει σε ολόκληρο το πρωτάθλημα των Indycars.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.