Είστε εδώ

F1

Επίσημες δοκιμές Βαρκελώνη, 1η ημέρα : Ταχύτεροι Φέτελ και Χάμιλτον

του Motori Reporter

Οι επίσημες δοκιμές των νέων μονοθεσίων για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2017 ξεκίνησαν στην πίστα της Καταλονίας, λίγο έξω από την Βαρκελώνη.

Οι οδηγοί των 10 ομάδων που θα συμμετέχουν στο φετινό πρωτάθλημα είχαν την ευκαιρία να πάρουν μία πρώτη γεύση από τα νέα τους μονοθέσια. Μονοθέσια τα οποία έχουν διαφοροποιηθεί εντελώς, σε σχέση με αυτά του 2016, καθώς ισχύουν νέοι κανονισμοί για την αεροδυναμική, ενώ νέα είναι και τα ελαστικά της Pirelli με φαρδύτερο πέλμα. 

Στο πρωινό σκέλος τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την Ferrari SF70-H, ενώ ακολούθησε η Mercedes W08 του Βάλτερι Μπότας και η Force India VJM10 με τον Σέρτζιο Πέρεζ πίσω από το τιμόνι. 

Οι περισσότεροι από τους οδηγούς χρησιμοποίησαν τη μεσαία γόμα της Pirelli για τις προσπάθειές τους, ενώ δεν έλειψαν και τα απρόοπτα, όπως τα προβλήματα της McLaren MCL 32του Φερνάντο Αλόνσο με το σύστημα λαδιού, ο αισθητήρας της Red Bull RB13 του Ντάνιελ Ρικιάρντο και η έξοδος του Κέβιν Μάγκνουσεν με την Haas VF-17.

Στο απογευματινό σκέλος, ο Λιούις Χάμιλτον ανέλαβε να δοκιμάσει τη νέα Mercedes, όντας ο ταχύτερος οδηγός. Ο Βρετανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο έχοντας τη μαλακή γόμα της Pirelli, ενώ ξεκίνησε τις δοκιμές με την W08 να έχει το πτερύγιο καρχαρία (shark fin), πριν αντικατασταθεί από ένα διαφορετικής σχεδίασης και πιο καμπύλο τμήμα. 

Δεύτερος ταχύτερος, με διαφορά μόλις 0,113 δέκατα του δευτερολέπτου ήταν ο Φέτελ (Ferrari), χρησιμοποιώντας τη μεσαία γόμα ελαστικών, ενώ τρίτος ήταν ο Φελίπε Μάσα με την Williams FW40, όντας πιο αργός κατά 0,311 από τον Χάμιλτον.

Η ομάδα της Mercedes διένυσε και τους περισσότερους γύρους (συνολικά 152), ενώ ακολούθησαν οι Ferrari και Williams με 128 και 103 γύρους αντίστοιχα.

Aναλυτικά οι χρόνοι των οδηγών στον πίνακα που ακολουθεί:

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.