![O Χάμιλτον με τη Mercedes](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/2/27/photon20263f50239.jpg?itok=MMtf3dTL)
Οι επίσημες δοκιμές των νέων μονοθεσίων για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2017 ξεκίνησαν στην πίστα της Καταλονίας, λίγο έξω από την Βαρκελώνη.
Οι οδηγοί των 10 ομάδων που θα συμμετέχουν στο φετινό πρωτάθλημα είχαν την ευκαιρία να πάρουν μία πρώτη γεύση από τα νέα τους μονοθέσια. Μονοθέσια τα οποία έχουν διαφοροποιηθεί εντελώς, σε σχέση με αυτά του 2016, καθώς ισχύουν νέοι κανονισμοί για την αεροδυναμική, ενώ νέα είναι και τα ελαστικά της Pirelli με φαρδύτερο πέλμα.
Στο πρωινό σκέλος τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την Ferrari SF70-H, ενώ ακολούθησε η Mercedes W08 του Βάλτερι Μπότας και η Force India VJM10 με τον Σέρτζιο Πέρεζ πίσω από το τιμόνι.
Οι περισσότεροι από τους οδηγούς χρησιμοποίησαν τη μεσαία γόμα της Pirelli για τις προσπάθειές τους, ενώ δεν έλειψαν και τα απρόοπτα, όπως τα προβλήματα της McLaren MCL 32του Φερνάντο Αλόνσο με το σύστημα λαδιού, ο αισθητήρας της Red Bull RB13 του Ντάνιελ Ρικιάρντο και η έξοδος του Κέβιν Μάγκνουσεν με την Haas VF-17.
Στο απογευματινό σκέλος, ο Λιούις Χάμιλτον ανέλαβε να δοκιμάσει τη νέα Mercedes, όντας ο ταχύτερος οδηγός. Ο Βρετανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο έχοντας τη μαλακή γόμα της Pirelli, ενώ ξεκίνησε τις δοκιμές με την W08 να έχει το πτερύγιο καρχαρία (shark fin), πριν αντικατασταθεί από ένα διαφορετικής σχεδίασης και πιο καμπύλο τμήμα.
Δεύτερος ταχύτερος, με διαφορά μόλις 0,113 δέκατα του δευτερολέπτου ήταν ο Φέτελ (Ferrari), χρησιμοποιώντας τη μεσαία γόμα ελαστικών, ενώ τρίτος ήταν ο Φελίπε Μάσα με την Williams FW40, όντας πιο αργός κατά 0,311 από τον Χάμιλτον.
Η ομάδα της Mercedes διένυσε και τους περισσότερους γύρους (συνολικά 152), ενώ ακολούθησαν οι Ferrari και Williams με 128 και 103 γύρους αντίστοιχα.
Aναλυτικά οι χρόνοι των οδηγών στον πίνακα που ακολουθεί: