![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/5/17/photon25257f66258.jpg?itok=gGU1p8ha)
Μετά το Γκραν Πρι της Βαρκελώνης οι ομάδες δεν έφυγαν από την Καταλανική πρωτεύουσα αλλά έμειναν για να πραγματοποιήσουν διήμερες δοκιμές εξέλιξης.
Στην πρώτη μέρα αυτών των δοκιμών στην κορυφή των χρόνων βρέθηκε ο Μαξ Φερστάπεν όμως στη δεύτερη μέρα η κορυφή του πίνακα των χρόνων άλλαξε χέρια και πήγε στη Mercedes του Βάλτερι Μπότας ο οποίος έκανε χρόνο 1:16.904.
Μάλιστα, ο Φινλανδός τα κατάφερε χρησιμοποιώντας την τρίτη πι μαλακή γόμα της Pirelli, την supersoft (κόκκινο χρώμα στα πλαϊνά) σε αντίθεση με τους περισσότερους οδηγούς που έκαναν τους δικούς τους χρόνους με πιο μαλακά ελαστικά.
Σε αυτούς ανήκει ο Αντόνιο Τζιοβινάτσι ο οποίος οδηγώντας το μονοθέσιο της Ferrari βρέθηκε πίσω από τον Μπότας μόλις για 0.068 δευτερόλεπτα χρησιμοποιώντας όμως τα hypersoft ελαστικά που είναι πιο μαλακά. Ωστόσο αυτό δε μειώνει το επίτευγμα του Ιταλού μιας και η εμπειρία του πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου της Formula 1 είναι σαφώς μικρότερη από του οδηγού της Mercedes. Να προσθέσουμε ότι ο Τζιοβινάτσι ήταν εκείνος που έκανε τους περισσότερους γύρους κατά τη διάρκεια της ημέρας φτάνοντας τους 148.
Στην 3η θέση βρέθηκε ακόμα ένας άπειρος οδηγός, ο Λάντο Νόρις ο οποίος οδηγούσε το μονοθέσιο της McLaren. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι τον καλύτερό του χρόνο τον έκανε με μαλακά ελαστικά (κίτρινο χρώμα). Βέβαια ο νεαρός Βρετανός είχε τις στιγμές του αφού στο πρωινό κομμάτι είχε ένα τετακέ στη στροφή 12 και στο απογευματινό αναγκάστηκε να σταματήσει ενώ βρισκόταν σε γύρο εξόδου από τα pits λόγω ενός μικρού προβλήματος στο μονοθέσιο.
Στο απογευματινό κομμάτι είχαμε μία ακόμα κόκκινη σημαία η οποία προκλήθηκε από την Haas του Κέβιν Μάγκνουσεν όταν αναγκάστηκε να σταματήσει μεταξύ των στροφών 2 και 3 λόγω προβλήματος στο αυτοκίνητο.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά την κατάταξη της δεύτερης μέρας των δοκιμών εξέλιξης από την πίστα της Βαρκελώνης.