Είστε εδώ

F1

Δοκιμές Βαρκελώνης: Πώς κύλησε η δεύτερη ημέρα;

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά το Γκραν Πρι της Βαρκελώνης οι ομάδες δεν έφυγαν από την Καταλανική πρωτεύουσα αλλά έμειναν για να πραγματοποιήσουν διήμερες δοκιμές εξέλιξης.

Στην πρώτη μέρα αυτών των δοκιμών στην κορυφή των χρόνων βρέθηκε ο Μαξ Φερστάπεν όμως στη δεύτερη μέρα η κορυφή του πίνακα των χρόνων άλλαξε χέρια και πήγε στη Mercedes του Βάλτερι Μπότας ο οποίος έκανε χρόνο 1:16.904.

Μάλιστα, ο Φινλανδός τα κατάφερε χρησιμοποιώντας την τρίτη πι μαλακή γόμα της Pirelli, την supersoft (κόκκινο χρώμα στα πλαϊνά) σε αντίθεση με τους περισσότερους οδηγούς που έκαναν τους δικούς τους χρόνους με πιο μαλακά ελαστικά.

Σε αυτούς ανήκει ο Αντόνιο Τζιοβινάτσι ο οποίος οδηγώντας το μονοθέσιο της Ferrari βρέθηκε πίσω από τον Μπότας μόλις για 0.068 δευτερόλεπτα χρησιμοποιώντας όμως τα hypersoft ελαστικά που είναι πιο μαλακά. Ωστόσο αυτό δε μειώνει το επίτευγμα του Ιταλού μιας και η εμπειρία του πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου της Formula 1 είναι σαφώς μικρότερη από του οδηγού της Mercedes. Να προσθέσουμε ότι ο Τζιοβινάτσι ήταν εκείνος που έκανε τους περισσότερους γύρους κατά τη διάρκεια της ημέρας φτάνοντας τους 148.

Στην 3η θέση βρέθηκε ακόμα ένας άπειρος οδηγός, ο Λάντο Νόρις ο οποίος οδηγούσε το μονοθέσιο της McLaren. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι τον καλύτερό του χρόνο τον έκανε με μαλακά ελαστικά (κίτρινο χρώμα). Βέβαια ο νεαρός Βρετανός είχε τις στιγμές του αφού στο πρωινό κομμάτι είχε ένα τετακέ στη στροφή 12 και στο απογευματινό αναγκάστηκε να σταματήσει ενώ βρισκόταν σε γύρο εξόδου από τα pits λόγω ενός μικρού προβλήματος στο μονοθέσιο.

Στο απογευματινό κομμάτι είχαμε μία ακόμα κόκκινη σημαία η οποία προκλήθηκε από την Haas του Κέβιν Μάγκνουσεν όταν αναγκάστηκε να σταματήσει μεταξύ των στροφών 2 και 3 λόγω προβλήματος στο αυτοκίνητο.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά την κατάταξη της δεύτερης μέρας των δοκιμών εξέλιξης από την πίστα της Βαρκελώνης.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.