Είστε εδώ

F1

Δεύτερη μέρα ελεύθερων δοκιμών, Βαρκελώνη : Ρεκόρ πίστας ο Μπότας, προβλήματα για Ραϊκόνεν και Φερστάπεν

του Motori Reporter

Ο Βάλτερι Μπότας σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο κατά την διάρκεια της δεύτερης ημέρας των επίσημων δοκιμών που διεξάγονται στην πίστα της Βαρκελώνης. 

Ο Φινλανδός οδηγός της Mercedes AMG Petronas έχοντας τα ελαστικά με την πολύ μαλακή γόμα σημείωσε χρόνο 1:19.310 ο οποίος αποτελεί νέο ρεκόρ πίστας, όντας ταχύτερος κατά μισό δευτερόλεπτο από το προηγούμενο που κατείχε ο Μαρκ Γουέμπερ από το 2010 και σχεδόν τρία δευτερόλεπτα κάτω από την περσινή pole του Λιούις Χάμιλτον. 

Το 1:20.0 έσπασε και ο Φελίπε Μάσα με την Williams. Ο Βραζιλιάνος οδηγός όμως είχε την ultra soft γόμα της Pirelli, χωρίς όμως να καταφέρει να περάσει τον χρόνο του Μπότας. 

Να σημειώσουμε ότι το απογευματινό σκέλος στιγματίστηκε από τις περιόδους της κόκκινης σημαίας. Η πρώτη εμφανίστηκε όταν ο Κίμι Ραϊκόνεν, όντας μέχρι εκείνη τη στιγμή τρίτος ταχύτερος, έχασε τον έλεγχο της Ferrari SF70-H, καταλήγοντας στις μπαριέρες, με αποτέλεσμα η διαδικασία να σταματήσει για 10 λεπτά. Ο “Iceman” δεν ξαναγύρισε στην πίστα, καθώς οι ζημιές στο μονοθέσιο ήταν δυνατό να επιδιορθωθούν εγκαίρως. 

Η δεύτερη διακοπή είχε πρωταγωνιστή τον Μαξ Φερστάπεν, καθώς η Red Bull RB13 έμεινε από καύσιμο, ενώ η τρίτη και τελευταία βγήκε μετά την ακινητοποίηση της Sauber του Μάρκους Έρικσον, λίγα λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας.

Στον πίνακα που ακολουθεί όλοι οι χρόνοι των οδηγών κατά τη δεύτερη μέρα των δοκιμών. 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.