Είστε εδώ

F1

Αlfa Romeo : Πότε η επιστροφή της στη Formula 1;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Όταν ο Σέρτζιο Μαρκιόνε, πρόεδρος της FCA (Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Jeep, Chrysler, αλλά και της Ferrari και Maserati) συναντιέται με το διεθνή Τύπο, γίνεται πάντα η εξής ερώτηση.

Πότε η Alfa Romeo επιστρέφει στη Formula 1. Χρόνια γίνεται αυτή η ερώτηση και μη ξεχνάμε ότι το logo της θρυλικής φίρμας από το Μιλάνο βρίσκεται στα μονοθέσια της Ferrari που οδηγούν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 οι Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ραϊκόνεν.

Λίγο πριν το τέλος του 2016 στο εορταστικό γεύμα στη Ferrari με τους ανθρώπους του Τύπου ο Mαρκιόνε στην ερώτηση αυτή απάντησε τονίζοντας τα εξής:

«Η ιδέα της επιστροφής της Alfa Romeo στη Formula 1 υπάρχει από καιρό. Πρέπει να βρεθούν οι ιδανικές συνθήκες για να δοθεί το πράσινο φως. Μιλάμε συνεχώς με τον Μαουρίτσιο Αριβαμπένε και τον Ματία Μπινότο για να βρεθεί μια φόρμουλα που θα επιτρέψει στην Alfa Romeo να επιστρέψει στη ναυαρχίδα του παγκόσμιου motorsport. Μια πολύ καλή ιδέα είναι να λειτουργήσει η Alfa Romeo σαν δορυφόρος της Ferrari, όπως ακριβώς η Toro Rosso με τη Red Bull. Παράδειγμα αποτελεί ο Φερστάπεν που άλλαξε τη φόρμα της Toro Rosso με αυτήν της Red Bull χαρίζοντας την πρώτη νίκη της σεζόν στην ομάδα. Αυτό στοχεύουμε με την Alfa Romeo, να δοκιμάζονται τα νέα ταλέντα πριν καταλήξουν στη Ferrari. Δύσκολη αυτή ιδέα στο να πραγματοποιηθεί αυτό το διάστημα, καθώς υπάρχει πολύ δουλειά με τη νέα Stelvio SUV, που σημαίνει ότι οι φίλοι της Alfa Romeo θα πρέπει να περιμένουν για την επιστροφή της μάρκας στη Formula 1».

Aυτά τόνισε μεταξύ άλλων ο ισχυρός άνδρας του ιταλικού κολοσσού, απαντώντας στην ερώτηση «εάν το 2020 είναι μια ημερομηνία που θα μπορούσε να γίνει η επιστροφή της Alfa Romeo στη Formula 1» για να απαντήσει ο δραστήριος αυτός μάνατζερ «ελπίζουμε πιο σύντομα από το 2020».

Όπως και να το κάνουμε η επιστροφή της Alfa Romeo στη Formula 1 θα είναι μια είδηση πρώτου μεγέθους, καθώς η ιστορίας της είναι συνυφασμένη με τους αγώνες.

Μη ξεχνάμε ότι τα τρία πρώτα παγκόσμια πρωταθλήματα στην ιστορία της Formula 1 τα έχει κατακτήσει η Alfa Romeo, το 1950 με τον Νίνο φαρίνα, το 1951 με τον Χουαν Mανουέλ Φάντζιο και το 1952 με τον Αλμπέρτο Ασκάρι .

Επίσης από το 1976 έως το 1979 τροφοδοτούσε με κινητήρες την ομάδα της Brabham (12 κύλινδρα επίπεδα μοτέρ 3λίτρων) με οδηγούς τους Νίκι Λάουντα και Τζον Γουάτσον.

Το 1979 η Alfa Romeo επιστρέφει στο θίασο της Formula 1 ως AutoDelta team με αγωνιστικό διευθυντή τον “ingegnere” Κάρλο Κίτι, προσωπικός φίλος του Έντσο Φεράρι, με οδηγούς τον Μπρούνο Τσιακομέλι και Αντέα Ντε Τσεζαρις και παραμένει έως και το 1982.

Η συνέχεια γράφεται με τη Benetton εως το 1985 με Έντι Τσίβερ και Ρικάρντο Πατρέζε που αποτέλεσε και το κύκνειο άσμα της Alfa Romeo στη Formula 1.

Στη φωτογραφία από αριστερά Μαουρίτσιο Αριβαμπένε, Σέρτζιο Μαρκιόνε, Ματία Μπινότο

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.