Είστε εδώ

Classic Cars

Toyota Rav4 EV: Γιατί δεν προχώρησε το project

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η Toyota μας έχει συνηθίσει σε προηγμένα project όπως η υβριδική τεχνολογία (και plug-in) που υπηρετεί πιστά με όλα σχεδόν τα μοντέλα της, το υδρογόνο, ενώ εξελίσσει μια σειρά αυτόνομων ηλεκτρικών οχημάτων με νέα γενιά μπαταριών  για τους Ολυμπιακούς Αγώνες (Τόκιο) που λόγω Covid -19 θα διεξαχθούν το 2021 , αντί του 2020.

Αυτό που κάνει εντύπωση είναι οι ελάχιστες αναφορές σε ό,τι έχει να κάνει με τα ηλεκτρικά οχήματα, παρά το γεγονός ότι το 1996 είχε κάνει ένα αποφασιστικό βήμα με το ηλεκτροκίνητο Rav4 πρώτης γενιάς.

Μάλιστα στις πολύ αυστηρές προδιαγραφές που ισχύουν στην Καλιφόρνια, η Toyota ήταν ο πρώτος κατασκευαστής ο οποίος το 1997 πληρούσε το πρωτόκολλο ρύπων με το ηλεκτροκίνητο Rav 4 EV, ενώ στην Ευρώπη στο βρετανικό νησί Τζέρσεϊ, στο στενό της Μάγχης κοντά στη Νορμανδία  σε αυτό τον προορισμό διακοπών αποτελούσε το πεδίο δοκιμών για τα ηλεκτροκίνητα Rav4 που ενοικιάζοντο σε πολύ χαμηλές τιμές στους τουρίστες με την Toyota να συγκεντρώνει όλα τα δεδομένα από τη χρήση.

Το ίδιο και στην Αμερική όπου πολλές οικογένειες είχαν ακολουθήσει το πρόγραμμα οδήγησης-εξέλιξης.

Επιπλέον το Rav4 EV συμμετείχε και σε πολλούς αγώνες με ηλεκτρικά οχήματα, που έδειχνε την τάση του Ιάπωνα κατασκευαστή για το ρεύμα.

Όλα αυτά μέχρι το 2003 που το project ολοκληρώθηκε χωρίς να υπάρχουν αναλύσεις εις βάθος ενώ μετά από 7 χρόνια η Toyota επέστρεψε και πάλι στις ΗΠΑ με το δεύτερης γενιάς ηλεκτρικό Rav4. Περισσότερο για να δείξει τη δύναμη της ως κορυφαίος κατασκευαστής (με ό,τι αυτό συνεπάγεται στο πρίσμα της εξέλιξης) παρά για την ηλεκτρική τεχνολογία, καθώς όπως και να το κάνουμε είναι εμφανέστατη, ακόμα περισσότερο μέρα με τη μέρα,  η προσήλωσή της στην υβριδική τεχνολογία.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.