Είστε εδώ

Classic Cars

Porsche 356: Ιδιοκτήτης των πρώτων δεξιοτίμονων στην Αυστραλία

του Γιώργου Ψαρρά

Όταν Γκρεγκ Ο'Κίεφ ήταν ακόμα μαθητής είχε νιώσει τα πρώτα σκιρτήματα για τα μοντέλα της Porsche.

Το πρώτο ερέθισμα είχε έρθει από το δάσκαλο του, ο οποίος οδηγούσε μια 356C Coupe. Ωστόσο ο δάσκαλος του είχε κόψει τα «φτερά», καθώς του είχε πει ότι ποτέ δε θα καταφέρει να αποκτήσει μια Porsche, αφού δεν ήταν καλός μαθητής. Πράγματι ο Γκρεγκ δεν κατάφερε να σπουδάσει και εργάστηκε ως εργάτης στις κατασκευές γεφυρών.

Αυτό όμως δεν τον εμπόδισε να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα. Σε ηλικία μόλις 17 ετών, το 1971 είχε καταφέρει δουλεύοντας σκληρά να συγκεντρώσει το ποσό των 400 αυστραλιανών δολαρίων που απαιτούνταν για την αγορά μιας 356A Coupe του 1956.

Μέχρι σήμερα από τα χέρια του θυμάται ότι έχουν περάσει πάνω από πενήντα Porsche 356, καθώς αγόραζε και πωλούσε σχεδόν κάθε μήνα, ώστε τα γερμανικά μοντέλα που τόσο αγαπούσε να μην προλάβουν να χάσουν σε αξία.

Μετά την πρώτη του 356A Coupe έκανε δική του μια 356 convertible με την οποία διένυσε παρέα 160.000 χλμ. Το 1971 όμως είχε μεράκι με μια συγκεκριμένη 356 coupe, η οποία είχε αριθμό πλαισίου 11186. Ήταν η πρώτη δεξιοτίμονη Porsche και η τρίτη που ταξίδεψε από τη Γερμανία στην Αυστραλία το Φεβρουάριο του 1952.

Πέρασαν είκοσι χρόνια μέχρι να την κάνει δική του, ενώ σήμερα όταν δεν την οδηγεί στους δρόμους της Μελβούρνης τη σταθμεύει στο γκαράζ του. Το οδόμετρο της αναγράφει μόνο 120.000 χλμ., καθώς έχει οδηγηθεί μόνο από τα 20 χρόνια της ζωής της.

Όταν επιτέλους την αγόρασε βρισκόταν σε αρκετά καλή κατάσταση και το μόνο που χρειάστηκε να κάνει ήταν να ανακατασκευάσει τον κινητήρα της και τη βάψει με το αρχικό πράσινο χρώμα της.

Στο γκαράζ του Γκρεγκ υπάρχει και μια γαλάζια 356 convertible με αριθμό πλαισίου 10110 και μπλε δερμάτινο εσωτερικό, η οποία κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Στουτγάρδης τον Ιούλιο του 1951 και η είναι η δεύτερη δεξιοτίμονη Porsche που πάτησε στην Αυστραλία.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.