Είστε εδώ

Classic Cars

Opel Museum: Πώς αλλάζουν τα πράγματα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Θα μπορούσες ποτέ να φανταστείς ότι στο μουσείο της Opel στο Ρούσελχάιμ, εκεί που γεννιέται κάθε Opel σε κοντινή απόσταση από τη Φρανκφούρτη, με ιστορία 120 και πλέον χρόνων θα έβλεπες και μοντέλα της Peugeot και Citroen.

Φυσικά και όχι.

Όμως στο πέρασμα των χρόνων τα πράγματα αλλάζουν και οι «γάμοι» μεταξύ των εταιριών φέρνουν τις μεγάλες ανατροπές.

Έτσι λοιπόν μετά την εξαγορά της Opel από τον όμιλο PSA(Peugeot, Citroen) μοντέλα της Citroen και Peugeot αρχίζουν και «βρίσκουν» το σημείο τους στο μουσείο της Opel, δίνοντας έτσι το μήνυμα στους επισκέπτες.

Τα δύο πρώτα μοντέλα που είδαμε με τα σήματα της Peugeot και Citroen ήταν δύο μοντέλα που έχουν γράψει τη δική τους επιτυχημένη ιστορία.

Το ένα είναι η επαναστατική Citroen DS, η έκδοση μάλιστα με τους περιστρεφόμενους προβολείς και το άλλο το 504 της Peugeot.

Mάλιστα δίπλα στα δύο γαλλικά μοντέλα δεν υπήρχε κάποιο «τυχαίο» Opel, αλλά το πρωτοποριακό για την εποχή 2θέσιο σπορ, το Opel GT που έφερε την υπογραφή του Έρχαρντ Σνελ και έμεινε στην παραγωγή από το 1968 έως και το 1982. 

Μέσα όμως από αυτές τις σιλουέτες μπορούμε να διακρίνουμε και τη σχεδιαστική φιλοσοφία, αλλά και το πώς η κάθε εταιρία προσπαθούσε να δείξει σχήματα που να εντυπωσιάζουν με την πρώτη ματιά.

Και μετά ήρθε η παγκοσμιοποίηση και όλα έγιναν ίσιωμα και αδιάφορα…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.