![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/18/photon31591f84922.jpg?itok=iSX_uCfH)
Θα μπορούσες ποτέ να φανταστείς ότι στο μουσείο της Opel στο Ρούσελχάιμ, εκεί που γεννιέται κάθε Opel σε κοντινή απόσταση από τη Φρανκφούρτη, με ιστορία 120 και πλέον χρόνων θα έβλεπες και μοντέλα της Peugeot και Citroen.
Φυσικά και όχι.
Όμως στο πέρασμα των χρόνων τα πράγματα αλλάζουν και οι «γάμοι» μεταξύ των εταιριών φέρνουν τις μεγάλες ανατροπές.
Έτσι λοιπόν μετά την εξαγορά της Opel από τον όμιλο PSA(Peugeot, Citroen) μοντέλα της Citroen και Peugeot αρχίζουν και «βρίσκουν» το σημείο τους στο μουσείο της Opel, δίνοντας έτσι το μήνυμα στους επισκέπτες.
Τα δύο πρώτα μοντέλα που είδαμε με τα σήματα της Peugeot και Citroen ήταν δύο μοντέλα που έχουν γράψει τη δική τους επιτυχημένη ιστορία.
Το ένα είναι η επαναστατική Citroen DS, η έκδοση μάλιστα με τους περιστρεφόμενους προβολείς και το άλλο το 504 της Peugeot.
Mάλιστα δίπλα στα δύο γαλλικά μοντέλα δεν υπήρχε κάποιο «τυχαίο» Opel, αλλά το πρωτοποριακό για την εποχή 2θέσιο σπορ, το Opel GT που έφερε την υπογραφή του Έρχαρντ Σνελ και έμεινε στην παραγωγή από το 1968 έως και το 1982.
Μέσα όμως από αυτές τις σιλουέτες μπορούμε να διακρίνουμε και τη σχεδιαστική φιλοσοφία, αλλά και το πώς η κάθε εταιρία προσπαθούσε να δείξει σχήματα που να εντυπωσιάζουν με την πρώτη ματιά.
Και μετά ήρθε η παγκοσμιοποίηση και όλα έγιναν ίσιωμα και αδιάφορα…