Είστε εδώ

Classic Cars

Maserati: Για ποιο λόγο συγκεντρώθηκαν 120 μοντέλα της;

του Γιώργου Ψαρρά

Σαφώς η αυτοκίνηση προχωράει διαρκώς μόνο μπροστά και με υψηλές ταχύτητες, όμως μερικές φορές είναι ωραίο να βάζουμε την «όπισθεν» και να γυρίζουμε πίσω το χρόνο, ώστε να θυμόμαστε ξεχωριστά μοντέλα, όπως αυτά της Maserati.  

Μια καλή αφορμή αποτελεί το 40ο Διεθνές Ράλι Maserati, το οποίο πραγματοποιήθηκε από 20 έως 23 Σεπτεμβρίου στα χάιλαντς της Σκωτίας, με το ορεινό σκηνικό και τα ιστορικά μοντέλα, να προσφέρονται για εκπληκτικά «κλικ» μπροστά από το φωτογραφικό φακό.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το Διεθνές Ράλι Maserati πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1978, ώστε να γιορταστούν οι πέντε δεκαετίες ζωής της ιταλικής εταιρείας με σήμα την τρίαινα του θεού Ποσειδώνα.

Διοργανώνεται κάθε χρόνο σε διαφορετική χώρα, ενώ πέρυσι φιλοξενήθηκε στη Γερμανία και ήδη έχει προγραμματιστεί για του χρόνου στη Σουηδία. Φέτος τη διεξαγωγή του ανέλαβε το βρετανικό club των Maserati, το οποίο είναι και το παλαιότερο, καθώς ιδρύθηκε το 1972.

Ως έδρα επιλέχτηκε το ξενοδοχείο Gleneagles, το οποίο βρίσκεται στην πόλη Auchterarder της Σκωτίας ενώ διαθέτει γήπεδα του γκολφ, πολυτελή spa και εστιατόριο βραβευμένο με δυο αστέρια Michelin.

Το «παρών» έδωσαν συνολικά 120 μοντέλα της Maserati, τα οποία προέρχονταν από 14 διαφορετικές χώρες, ενώ 55 από αυτά κυκλοφορούν στους δρόμους της Βρετανίας και 5 ήρθαν από τη μακρινή Αυστραλία.

Νοσταλγία και θαυμασμό σίγουρα προκάλεσε η Maserati 3500GT του 1957, η Vignale Spyder και η Sebring, ενώ δεν απουσίαζαν και οι πιο σύγχρονες GranTurismo και Levante.

O αγώνας ξεκίνησε με ανάβαση στο διάσημο δρόμο ονόματι “Rest and be Thankful”, το υψηλότερο σημείο του οποίου βρίσκεται σε απόσταση 245 μέτρων πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Το τρόπαιο του νικητή «κράτησε» μια Maserati Coupe, ενώ πιο όμορφη αναδείχτηκε μια Mistral Coupe.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.