Είστε εδώ

Classic Cars

Hungaroring Classic : Όταν το παρελθόν προσφέρει θέαμα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Πώς να το κάνουμε ζηλεύουμε που η Ευρώπη προχωράει και υλοποιεί ιδέες και εμείς μένουμε πίσω, εγκλωβισμένοι σε ανορθόδοξες μεθόδους και μικρότητες.

Βέβαια η Ευρώπη φροντίζει και προστατεύει τα «προϊόντα» της, αυτά δηλαδή που μπορούν να φέρουν στην κάθε χώρα διάφορες σημαντικές εκδηλώσεις γύρω από την αυτοκίνηση και το παγκόσμιο motorsport.

Εκδηλώσεις όπου εκτός της δημοσιότητας, φέρνουν «ζεστό» χρήμα στα ταμεία του κράτους, αλλά της ομοσπονδίας ή club που βρίσκονται πίσω από αυτές τις εκδηλώσεις.

Προσέξτε τώρα.

Στην Ουγγαρία και στην πίστα όπου διεξάγεται το Γκραν Πρι της Formula 1 (βρίσκεται λίγα χλμ. πιο μακριά από την όμορφη Βουδαπέστη) διεξήχθη για δεύτερα φορά ο αγώνας ιστορικών και κλασικών αυτοκινήτων.

Και τι δεν υπήρχαν εκεί. Από μοναδικές σιλουέτες αγωνιστικών αυτοκινήτων του πρώην ΕΠΑΤ (Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού), μονοθέσια της Formula 1, Formula 2, πρωτότυπα και φυσικά κλασικά σπάνια «κομμάτια» της παγκόσμιας αυτοκίνησης.

Ήταν μια αισθητική εμπειρία με τα τόσα αυτοκίνητα που «γύριζαν» στην πίστα της Ουγγαρίας, μαζί με διάφορα άλλα events που κράτησαν πολύ ψηλά το ενδιαφέρον των θεατών κατά το 2ήμερο της εκδήλωσης.

Όμως πάμε παρακάτω για να δείτε πώς παίζεται το παιχνίδι.       

Αυτό το εορταστικό μέγα γεγονός, που διεξήχθη για δεύτερη χρονιά στην πίστα της Ουγγαρίας (13-14 Ιουλίου), προβλήθηκε σε 120 χώρες των 5 Ηπείρων, βάση της συμφωνίας των διοργανωτών.

Πλάνα με τη μορφή ζωντανών streaming, highlights ή περιοδικών προγραμμάτων προβλήθηκαν σε περισσότερα από 32 κανάλια σε Ευρώπη, Ασία, Αμερική, Αφρική, Ινδία και Μέση Ανατολή.

Πίσω από τις μεταδόσεις υπήρχαν, σύγχρονη εξωτερική μονάδα εκπομπής πλήρους HD, με έως και 18 κάμερες, 4 κάμερες στα paddock και πάνω από 35 βασικούς τηλεοπτικούς εμπειρογνώμονες, δούλεψαν ασταμάτητα για να φέρουν εικόνα μοναδικής ευκρίνεια στους δέκτες μας. 

Πίσω από όλη την τηλεοπτική προβολή ένα Ελληνόπουλο, ένας μετρ των τηλεοπτικών παραγωγών, ο Αντώνης Αργυρόπουλος μας δήλωσε μεταξύ των άλλων για αυτό το γεγονός του κλασικού και ιστορικού αυτοκινήτου στην Ουγγαρία «Το παγκόσμιο ενδιαφέρον για την εξασφάλιση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων για αυτήν την εκδήλωση, ήταν η θετική υποστήριξη της ιδέας πίσω από το Hungaroring Classic 2019. Η τηλεοπτική διανομή είναι ένα ζωτικό στοιχείο της εκδήλωσης και χαρήκαμε με τον ενθουσιασμό που έχει αυτή η σειρά από τους διεθνείς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς που καλύπτουν όλες τις σημαντικές αγορές. Είμαστε πεπεισμένοι ότι οι διπλοί μας στόχοι για την επίτευξη υψηλών προδιαγραφών γεγονότων και την επίτευξη της μέγιστης παγκόσμιας ακροαματικότητας θα επιτευχθούν με επιτυχία."

Τα υπόλοιπα στις φωτογραφίες , αλλά και στα video που μας μεταφέρουν με τον καλύτερο τρόπο την ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε στο Ουγγαρόρινγκ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.