Είστε εδώ

Classic Cars

Ford Mustang: Κινητήρας στο κέντρο, όμως...

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ford είχε πειραματιστεί τη δεκαετία του ‘60 με τη δημιουργία κάποιας έκδοσης του Mustang, όπου ο κινητήρας θα ήταν στο κέντρο, όμως τώρα αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα και αυτό είναι ότι κανένας στην εταιρεία δε θυμάται λεπτομέρειες, ενώ τα μοναδικά στοιχεία που υπάρχουν είναι τέσσερις φωτογραφίες.

Όταν κάποιος θέλει να μάθει περισσότερα για ένα γεγονός του παρελθόντος από το οποίο δεν έχει αναμνήσεις, αρχίζει να ρωτάει άλλους, ελπίζοντας ότι θα βρεθεί τουλάχιστον ένας ο οποίος θα έχει περισσότερες πληροφορίες και αυτό αποφάσισε να κάνει η αμερικανική εταιρεία.

Περίπου πριν από πέντε χρόνια ο επικεφαλής του αρχείου, Ντιν Γουέμπερ, ανακάλυψε τις τέσσερις φωτογραφίες οι οποίες έχουν τραβηχτεί στις 2 Μαΐου του 1966, όμως δε θυμόταν κάτι σχετικά με αυτές.

Έτσι στράφηκε για βοήθεια στον Τζον Κλορ, ο οποίος ήταν επικεφαλής προώθησης του Mustang, όμως του απάντησε ότι δεν είχε δει ποτέ τις φωτογραφίες ούτε κάτι παρόμοιο, οπότε του πρότεινε να ρωτήσει τους ανθρώπους που εργάζονταν εκείνη την εποχή στο τμήμα σχεδίασης.

Ο Γουέμπερ απευθύνθηκε και σε άλλους όπως τον Τζακ Τέλνακ, πρώην αντιπρόεδρο σχεδίασης, τον Χαλ Σπέρλιχ, υπεύθυνο παραγωγής και τον Γκέιλ Χάλντερμαν, σχεδιαστή του πρωτοτυπου Mustang, ομως κανένας δεν ήξερε κάτι παραπάνω.

Κατά συνέπεια, η μόνη επιλογή που απέμεινε στην εταιρεία ήταν να στραφεί στο κοινό, ζητώντας από όποιον ξέρει κάτι σχετικό με τις φωτογραφίες να της στείλει e-mail στη διεύθυνση ClubHub@Ford.com. Όποιος συμβάλλει στο να λυθεί το μυστήριο θα πάρει ένα “ξεχωριστό βραβείο”.

Για να δούμε, θα καταφέρουν οι Αμερικανοί να μάθουν κάτι παραπάνω για αυτό το κομμάτι της ιστορίας τους;

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.