![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/1/31/photon31386f84360.jpg?itok=YKxTi8I8)
Το 1970 στο σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Citroen παρουσίασε το καινούργιο της μοντέλο την GS.
Αεροδυναμικό σχήμα με το πολύ κυρτό πίσω κρύσταλλο, υδροπνευματικές αναρτήσεις, επίπεδος κινητήρας, 4 δισκόφρενα, 465 λίτρα αποσκευών, γυροσκοπικό ταχύμετρο, χειρόφρενο «τραβηχτό» από το ταμπλό, τιμόνι με μια ακτίνα, θέσεις για 5, ήταν μερικά από τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, που το έφεραν στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας.
Το 1971 κατέκτησε τον τίτλο «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» και στα 17 χρόνια της παραγωγής κατασκευάστηκαν περισσότερα από 2.5 εκατομμύρια GS, ενώ στο διάστημα μεταξύ 1973-1975 κατασκευάστηκαν 847 GS με κινητήρα Wankel.
Eκτός από τον κινητήρα Wankel, όλοι οι άλλοι κινητήρες που τοποθετήθηκαν κάτω από το μακρύ μπροστινό καπό ήταν όλοι επίπεδοι αερόψυκτοι και από χωρητικότητα μεταξύ 1.015-1.299 κ.εκ.
Εάν βρεθείτε στην Αιώνια Πόλη του Φωτός μεταξύ 5-9 Φεβρουαρίου, προγραμματίστε μια βόλτα στο εκθεσιακό κέντρο “Paris Expo” στις Βερσαλλίες, καθώς σε αυτό το διάστημα διεξάγεται η έκθεση “Retromobile”, μια από τις πιο σημαντικές για κλασικά και ιστορικά αυτοκίνητα.