Είστε εδώ

Classic Cars

Catalunya Classic Revival : Tι ζουν οι Ευρωπαίοι

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι αγώνες με Ιστορικά αυτοκίνητα όλο και πληθαίνουν το τελευταίο διάστημα με τη μια διοργάνωση να διαδέχεται την άλλη.

Οι πιο τυχεροί, ακόμα και από τους συμμετέχοντες, είναι οι θεατές που έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά και να θαυμάσουν αγωνιστικά αυτοκίνητα μια άλλης εποχής που έχουν γράψει με χρυσά γράμματα πολλές πολλές σελίδες στην ιστορία του παγκόσμιου motorsport.

Από τα μονοθέσια της Formula 1 μέχρι τα πρωτότυπα του παγκοσμίου πρωταθλήματος τουρισμού και του πρώην ΕΠΑΤ (Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού).

Μοναδικά εκθέματα, άψογα συντηρημένα, που κοστίζουν ολόκληρες περιουσίες.

Αυτό όμως που διοργάνωσε η εταιρία “Peter Auto” στην πίστα της Βαρκελώνης, εκεί όπου αγωνίζεται η εκλεκτή παρέα αποτελούμενη από τους Φέτελ, Χάμιλτον, Αλόνσο, Μπότας, Ραϊκόνεν και τα υπόλοιπα παιδιά, ήταν κάτι το ξεχωριστό.

212 κλασικά ιστορικά αυτοκίνητα από όλους τους αγωνιστικούς χώρους  γύρισαν στην πίστα της Βαρκελώνης που φιλοξενεί τη Formula 1 από το 1991.

Η μεγάλη όμως έκπληξη που επεφύλαξαν οι οργανωτές σε συμμετέχοντες και θεατές ήταν μια σειρά σπάνιων μοντέλων όπως τα : Alfa Romeo TZ (1963), Aston Martin DB2 Vantage (1952), Bizzarrini 5300 GT (1965), Ferrari 250 Berlinetta (1960), 250 GT Breadvan (1961), 250 LM (1964), Maserati 300 S (1957), Porsche 718 RSK (1960) και 904 GTS (1964).

Από όλες σχεδόν τις ευρωπαϊκές χώρες ήρθαν θεατές για να παρακολουθήσουν αυτά τα μοναδικά αγωνιστικά αυτοκίνητα που έδωσαν και πάλι χρώμα και ήχο στη μουντή άσφαλτο.

Είναι το κίνητρο που λέγαμε…

Και η πίστα της Ισπανίας αποτελεί κίνητρο για τους ιδιοκτήτες αυτών των κλασικών-ιστορικών αυτοκινήτων για να περάσουν μερικές ώρες ευχάριστα οδηγώντας τα αγαπημένα τους αυτοκίνητα σε ένα πολύ ασφαλές και ωραίο περιβάλλον όπου σε κάθε στροφή της πίστας, σε κάθε μέτρο, είναι σαν να ζουν τις πραγματικές μονομαχίες που έδιναν τα είδωλα που οδηγούσαν τα αυτοκίνητα τους κατά το παρελθόν.

Δείτε μερικά πλάνα από το video που ακολουθεί στο ραντεβού στην Ισπανία καθώς και μια σειρά από φωτογραφίες που μας μεταφέρουν την όλη ατμόσφαιρα που επικράτησε σε αυτή την εκδήλωση.

Φωτογραφίες: fotorissima, photo classic racing, Julien Hergault   

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.