Η οδήγηση κάθε αυτοκινήτου σε δημόσιους δρόμους με ιστορικές πινακίδες απαγορεύεται πλέον σύμφωνα με το νέο νόμου που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Τώρα να δούμε τι θα γίνει με αυτήν την ιστορία καθώς το θέμα είχε ξεφύγει εντελώς.
Ποιο θέμα; Μα η κυκλοφορία των αυτοκινήτων με ιστορικές πινακίδες. Δεν ήταν λίγοι αυτοί που καταπατούσαν επι καθημερινής βάσης το νόμο και κυκλοφορούσαν ασυστόλως, καθώς δεν είχαν και ουδεμία σχέση με τους αγώνες που διοργανώνονται για αυτά τα αυτοκίνητα τα οποία αποτελούν μέρος της ιστορίας της παγκόσμιας αυτοκίνησης.
Έφτασε λοιπόν ο κόμπος στο χτένι και σύμφωνα με το ΦΕΚ με αριθμό φύλλου 3641 απαγορεύεται να κυκλοφορήσουν τα οχήματα με ιστορικές πινακίδες σε δημόσιο δρόμο.
Απαγορεύεται να κυκλοφορήσουν ακόμα και για λόγους συντήρησης, αλλά και για τη συμμετοχή τους σε αγώνες, που σημαίνει οτι πρέπει να μετακινούνται πάνω σε τρέιλερ ή φορτηγά με προορισμό το σημείο της τεχνικής υποστήριξης ή της εκκίνησης του αγώνα.
Μάλιστα υπάρχει πρόστιμό 1.500 ευρώ και η ΦΙΛΠΑ συστήνει τη μη κυκλοφορία των αυτοκινήτων με ιστορικές πινακίδες μέχρι νεοτέρας, καθώς καταβάλλεται πολύ μεγάλη προσπάθεια για συνάντηση με τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου Οικονομικών για τη διευκρίνιση και τροποποίηση της απόφασης αυτής.
Μια ομάδα λοιπόν ανεύθυνων φέρει την ανατροπή στη χρήση των αυτοκινήτων μια άλλης εποχής και είναι πλέον η ώρα να διευθετηθεί το θέμα και να ξεχωρίσει «η ήρα από το στάρι».
Και η «ήρα» είναι οι ιδιοκτήτες που κυκλοφορούν καθημερινά τα αυτοκίνητα με ιστορικές πινακίδες (γλυτώνοντας έξοδα από τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια, ασφάλεια) σε βάρος του «σταριού» που είναι οι ιδιοκτήτες οι οποίοι συμμετέχουν με τα αυτοκίνητα αυτά σε διάφορους αγώνες ή εκδηλώσεις (π.χ. ράλι αντίκα, 24 ώρες Ελλάδα, Γύρος Κηφισιάς αντίκες και λουλούδια, κ.α.)
ΟΜΑΕ, ΕΛΠΑ, ΦΙΛΠΑ θα πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να βρουν τρόπο ώστε να τροποποιηθεί ο νέος νόμος, αλλά να βρεθεί και η φόρμουλα που να τιμωρεί αυτόν που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο με ιστορικές πινακίδες για καθημερινή χρήση ή διασκέδαση.
Φωτογραφία: αρχείο ΦΙΛΠΑ