Είστε εδώ

Classic Cars

Aυτοκίνητα με ιστορικές πινακίδες : Το πάρτυ έλαβε τέλος

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η οδήγηση κάθε αυτοκινήτου σε δημόσιους δρόμους με ιστορικές πινακίδες απαγορεύεται πλέον σύμφωνα με το νέο νόμου που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Τώρα να δούμε τι θα γίνει με αυτήν την ιστορία καθώς το θέμα είχε ξεφύγει εντελώς. 

Ποιο θέμα; Μα η κυκλοφορία των αυτοκινήτων με ιστορικές πινακίδες. Δεν ήταν λίγοι αυτοί που καταπατούσαν επι καθημερινής βάσης το νόμο και κυκλοφορούσαν ασυστόλως, καθώς δεν είχαν και ουδεμία σχέση με τους αγώνες που διοργανώνονται για αυτά τα αυτοκίνητα τα οποία αποτελούν μέρος της ιστορίας της παγκόσμιας αυτοκίνησης. 

Έφτασε λοιπόν ο κόμπος στο χτένι και σύμφωνα με το ΦΕΚ με αριθμό φύλλου 3641 απαγορεύεται να κυκλοφορήσουν τα οχήματα με ιστορικές πινακίδες σε δημόσιο δρόμο. 

Απαγορεύεται να κυκλοφορήσουν ακόμα και για λόγους συντήρησης, αλλά και για τη συμμετοχή τους σε αγώνες, που σημαίνει οτι πρέπει να μετακινούνται πάνω σε τρέιλερ ή φορτηγά με προορισμό το σημείο της τεχνικής υποστήριξης ή της εκκίνησης του αγώνα.  

Μάλιστα υπάρχει πρόστιμό 1.500 ευρώ και η ΦΙΛΠΑ συστήνει τη μη κυκλοφορία των αυτοκινήτων με ιστορικές πινακίδες μέχρι νεοτέρας, καθώς καταβάλλεται πολύ μεγάλη προσπάθεια για συνάντηση με τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου Οικονομικών για τη διευκρίνιση και τροποποίηση της απόφασης αυτής.

Μια ομάδα λοιπόν ανεύθυνων φέρει την ανατροπή στη χρήση των αυτοκινήτων μια άλλης εποχής και είναι πλέον η ώρα να διευθετηθεί το θέμα και να ξεχωρίσει «η ήρα από το στάρι».

Και η «ήρα» είναι οι ιδιοκτήτες που κυκλοφορούν καθημερινά τα αυτοκίνητα με ιστορικές πινακίδες (γλυτώνοντας έξοδα από τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια, ασφάλεια) σε βάρος του «σταριού» που είναι οι ιδιοκτήτες οι οποίοι συμμετέχουν με τα αυτοκίνητα αυτά σε διάφορους αγώνες ή εκδηλώσεις (π.χ. ράλι αντίκα, 24 ώρες Ελλάδα, Γύρος Κηφισιάς αντίκες και λουλούδια, κ.α.)  

ΟΜΑΕ, ΕΛΠΑ, ΦΙΛΠΑ θα πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να βρουν τρόπο ώστε να τροποποιηθεί ο νέος νόμος, αλλά να βρεθεί και η φόρμουλα που να τιμωρεί αυτόν που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο με ιστορικές πινακίδες για καθημερινή χρήση ή διασκέδαση. 

Φωτογραφία: αρχείο ΦΙΛΠΑ

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.