Είστε εδώ

Car Of The Year

Aυτοκίνητο της Χρονιάς 2018 για την Ελλάδα: Σχόλια μετά την εκλογή του Ford Fiesta

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο θεσμός «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» γύρισε σελίδα καθώς για πρώτη φορά η ψηφοφορία ήταν ανοικτή όπως ακριβώς γίνεται στους δύο Ευρωπαϊκούς θεσμούς Car of the Year και AutoBest.

Έτσι όλοι γνωρίζουν τι αυτοκίνητο ψήφισε ο κάθε εκλέκτορας-δημοσιογράφος.

Η κάλπη έβγαλε πρώτο το Ford Fiesta με δεύτερο και με ένα μόνο βαθμό διαφορά το Seat Ibiza σε μια μάχη που εξελίχθηκε σε πραγματικό θρίλερ.

Τρίτο το VW Polo με 31 βαθμούς.

Εμείς την πρώτη ψήφο τη δώσαμε στο νέο Seat Ibiza, καθώς θεωρούμε ότι καλύπτει αυτό που λέμε value  for money- επιλογή.

Το αυτοκίνητο έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης-πετρελαίου, γενικά σε κερδίζει.

Με απόσταση αναπνοής ψηφίσαμε το νέο Ford Fiesta που έχει και αυτό μια πλήρη γκάμα εκδόσεων και κινητήρων (είναι το μόνο της κατηγορίας που διατίθεται με 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα), ενώ διαθέτει το καλύτερο σύστημα διεύθυνσης από τους αντιπάλους της κατηγορίας.

Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά που δώσαμε την ψήφο μας, πολύ μακριά φυσικά από ισορροπίες και εξισώσεις.

Η ψήφος πρέπει να έχει άποψη και όπως στους αγώνες, πρέπει να πριμοδοτούνται οι πρώτοι.

Φέτος πάντως το top 10 που αποτελείτο με αλφαβητική σειρά από τα μοντέλα: Ford Fiesta, Honda Civic, Hyundai i30, Kia Stonic, Nissan Micra, Renault Megane, Seat Ibiza, Skoda kodiaq, Toyota C-HR, Volkswagen Polo, που ταιριάζουν γάντι στην ελληνική αγορά, στη χώρα του μνημονίου και της βαριάς υπεροφορολόγησης.

Να σημειώσουμε επίσης το καλαίσθητο έντυπο, του θεσμού, ενώ η αίθουσα στις εγκαταστάσεις της Helexpo στη λεωφόρο Κηφισίας με παρόντες τη διοίκηση της ΔΕΘ-Helexpo ήταν ιδιαίτερη ζεστή.    

 

Το πώς ψηφίσαμε και τι βαθμούς δώσαμε στο κάθε μοντέλο στον πίνακα που ακολουθεί:

Ford Fiesta 18, Honda Civic 6, Hyundai i30 5, Kia Stonic 5, Nissan Micra 5, Renault Megane 8, Seat Ibiza 20, Skoda Kodiaq 13, Toyota C-HR 10, Volkswagen Polo 10.

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν τα ιαπωνικά λιπαντικά ποιότητος Eneos και τα εργαλεία Usag. Οργανωτής η Promauto.

Φωτογραφίες: Χρήστος Καραγιωργάκης
 

Tα τελικά αποτελέσματα στον πίνακα που ακολουθεί.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.