![Σκεπασμένα τα νέα μοντέλα της Seat](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/11/21/photon19135f46786.jpg?itok=hEIcC5YP)
Το εμπάργκο δεν επιτρέπει να δημοσιεύσουμε φωτογραφίες των νέων μοντέλων. Ήταν τόσο αυστηρά τα μέτρα, καθώς πριν εισέλθουμε στη μεγάλη αίθουσα στο εργοστάσιο της Seat στο Μαρτορέλ, γύρω στα 40 λεπτά από τη Βαρκελώνη, αφήσαμε σε ειδικές προθήκες ασφαλείας τα κινητά τηλέφωνα και τις φωτογραφικές μηχανές.
Ο λόγος ήταν ότι ο πρόεδρος της Seat Λούκα Ντε Μέο στη συνάντηση με τα μέλη του ευρωπαϊκού ανεξάρτητου δημοσιογραφικού οργανισμού AutoBest, θα αποκάλυπτε τα νέα μοντέλα της ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε πρώτη προβολή που θα δούμε το 2017, αλλά που ακόμα δεν είναι προγραμματισμένα να δουν τα φώτα της δημοσιότητας.
Το πρώτο από τα πέντε νέα μοντέλα που είδαμε ήταν το νέο Ibiza που δεν έχει καμία σχέση με το υπάρχον.
Έρχεται σε νέα φόρμα χτισμένο πάνω στην καινούργια πλατφόρμα MQΒ2, (είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου που χτίζεται σε αυτήν την πλατφόρμα, το δεύτερο θα είναι το νέο Polo) πολύ πιο επιθετικό, πιο δυναμικό, πιο ισορροπημένο σχεδιαστικά.
Η πρώτη παγκόσμια παρουσίαση αναμένεται να γίνει στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, τον Μάρτιο του 2017.
Το δεύτερο καινούργιο μοντέλο που είδαμε ήταν το Arona. Ένα μικρότερο από το Ateca crossover, με διχρωμίες στο αμάξωμα που και αυτό είναι πάνω στην πλατφόρμα MQB2.
Το Arona είναι το πρώτο μοντέλο στην οικογένεια της Seat που θα ακολουθήσει έναν διαφορετικό δρόμο στη σχεδίαση του εσωτερικού.
Αυτός ήταν ο λόγος εξάλλου που το εσωτερικό του Arona ήταν σκεπασμένο, ενώ του Ibiza όχι.
Υπήρχαν τρία νέα ακόμα μοντέλα στην αίθουσα και αυτά σκεπασμένα.
Αποκαλυφθήκαν και αυτά.
Το ένα ήταν το Ateca στην έκδοση FR, το δεύτερο το Ateca Cupra, χωρίς πληροφορίες για τα τεχνικά στοιχεία σε ο,τι αφορά κινητήρες –μεταδόσεις και το τρίτο ένα ηλεκτροκίνητο πόλης, που μπορεί στην παρούσα φάση να το είδαμε ως ηλεκτρικό, ο Ντε Μέο όμως έτσι όπως μας το παρουσίασε μας άφησε να καταλάβουμε ότι θα υπάρξουν και άλλες εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου καθώς η Seat αρχίζει και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα αυτοκίνητα πόλεων.
Η συνέχεια ήταν γύρω από το πορτοκαλί Ateca. Το πορτοκαλί χρώμα λανσαρίσματος του Ateca παραπέμπει στο χρώμα που εκπέμπει η Βαρκελώνη τη νύχτα από ψηλά.
To πρώτο λοιπόν μοντέλο της Seat στην κατηγορία των SUV. Αυτοκίνητο που βρίσκεται στο top 5 του AutoBest για το 2017 καθώς και στη 10άδα του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2017 για την Ελλάδα», διεκδικώντας το πρώτο βραβείο.
Τα στελέχη της Seat ανέπτυξαν τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν λανσάροντας το μοντέλο που ήταν πράγματι πολύ ενδιαφέρουσα καθώς ήταν στοχευμένη στον άνθρωπο και στο συναίσθημα.
Το τμήμα μάρκετινγκ είχε δουλέψει πάρα πολύ στον τρόπο προβολής του Ateca, ενώ παρατηρούσαμε πόσο ευχαριστημένος έδειχνε από την παρουσία ο Λούκα Ντε Μέο.
Ένας ικανότατος μάνατζερ διεθνούς επιπέδου, που δεν αποκλείεται να τον δούμε και στο τιμόνι του ομίλου VW.
Στόχος του είναι να του βγει το χαρτί Ateca.
Eαν του βγει, που δεν βλέπουμε το λόγο να μην του βγει καθώς διακρίνεται για την οδική του συμπεριφορά, την ποιότητα, την ποικιλία των κινητήρων και τις έξυπνες τιμές, ο Ιταλός (ήταν αυτός που έπεισε τους Ιάπωνες να φέρουν το Prius στην Ελλάδα) θα πάρει πολλούς πόντους στον όμιλο VW, παρά το γεγονός ότι σε ένα τέτοιο «μαγαζί» οι συντοπίτες με την οικογένεια που διαθέτουν ένα μεγάλο μερίδιο μετοχών προτιμούνται για την αρχηγία του ομίλου…
Ο καιρός βέβαια και οι πωλήσεις θα δείξουν…