![Το Corsa-e με τα συστήματα φόρτισης που θα βρίσκονται και στις εκθέσεις](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/10/photon31809f85709.jpg?itok=FlLQadVW)
Στο Βερολίνο ταξιδέψαμε για να οδηγήσουμε το πρώτο ηλεκτροκίνητο Corsa στην ιστορία του μοντέλου.
Σχεδιαστικά δεν φέρει καμία διαφορά από τις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, ακόμα και η παροχή «καυσίμου» είναι στο ίδιο μέρος, στην πλευρά του οδηγού.
Η διαφορά βρίσκεται στο μηχανικό σύνολο όπου κάτω από το καπό φιλοξενείται ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων με τις μπαταρίες χωρητικότητας 50 kWh να βρίσκονται κάτω από το μπροστινό και πίσω κάθισμα, με αποτέλεσμα το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου να είναι χαμηλότερο κατά 10% σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις.
Οι μπαταρίες μαζί με το σύστημα ψύξης (των μπαταριών) ζυγίζει 345 κιλά.
Όμως το πιο σημαντικό στην παρουσίαση του ηλεκτροκίνητου Corsa ήταν ο τρόπος με τον οποίο φορτίζει τις μπαταρίες.
Οι τεχνικοί της Opel ήταν πολύ επεξηγηματικοί παρουσιάζοντας όλες τις εκδοχές.
Από ταχυφορτιστές μέχρι παροχή από οικιακό ρεύμα 220V και όλες αυτές οι επιλογές θα βρίσκονται στις εκθέσεις των εξουσιοδοτημένων καταστημάτων της Opel όπου ειδικά εκπαιδευμένοι πωλητές (όπως ακριβώς το βλέπετε στην κεντρική φωτογραφία) όπου θα ενημερώνουν τους καταναλωτές.
Πώς είναι λοιπόν να οδηγείς το ηλεκτρικό Corsa.
Έχεις τρεις επιλογές στο οδηγικό μενού, eco, normal, sport, όπου αλλάζει η ροπή του ηλεκτροκινητήρα και φυσικά η κατανάλωση του ρεύματος.
Για να έχετε μια άποψη στην επιλογή eco η ισχύς είναι 60 kW με ροπή 180 Nm.
Στην normal η ισχύς είναι 80 kW με ροπή 220 Nm και στη sport η ισχύς είναι 100 kW με ροπή 260 Nm.
Σε όλες τις εκδόσεις το κιβώτιο είναι αυτόματο.
Η διαφορά της ροπής είναι αισθητή , κυρίως κατά τις εκκινήσεις και στην Sport επιλογή το σύστημα διεύθυνσης γίνεται πιο «βαρύ».
Αλλά οδηγώντας ένα ηλεκτρικό όχημα το ζητούμενο δεν είναι να το οδηγείς όπως ένα αγωνιστικό.
Σε προδιαθέτει να το οδηγείς με χαλαρή διάθεση καθώς είναι άνετο στην οδήγηση με εργονομικά καθίσματα ενώ κατά τη διαδρομή σε «συντροφεύουν» όλα τα gadget. Από επαγωγική φόρτιση του smartphone (και να πώς ένα αξεσουάρ θα γίνει βασικός εξοπλισμός καταργώντας τα καλώδια) το σύστημα πλοήγησης, το Bluetooth, τον κλιματισμό.
Φυσικά όλα αυτά έχουν να κάνουν με την ενέργεια όπου στη χρήση του αυτοκινήτου θα γίνει πιο αντιληπτή η χρήση όλων.
Να σημειωθεί ότι το Corsa-e φέρει νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις (διαφορετική στήριξη για μπροστά) με νέα αμορτισέρ και ελατήρια και διαφορετική ρύθμιση τιμονιού.
Είναι διαθέσιμο με διχρωμία (μαύρη ή άσπρη οροφή, με τη μαύρη να ζητείται περισσότερο σύμφωνα με τα στοιχεία των παραγγελιών).
Το Corsa-e λοιπόν είναι ένα από τα αυτοκίνητα της νέας-ηλεκτροκίνητης- εποχής, που έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στις μετακινήσεις.
Προσφέρει έξυπνα συστήματα φόρτισης (ακόμα και με μια ώρα φόρτισης από οικιακό ρεύμα μπορεί να καλύψει 10 χλμ.) που είναι από τα σημεία κλειδιά στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα με τις τιμές στη Γερμανία να ξεκινούν από 23.330 ευρώ.
Δείτε και το video.