Το Ελληνόπουλο είναι product manager στο νέο όχημα της LEVC, το VN5.
Προσηνής, φιλικός, ευδιάθετος, αφού αναλύσαμε τα της Αγγλίας μας άφησε να εννοηθεί ότι έχει την πλήξη στήριξη στην ανάπτυξη του VN5 από τον Γιεργκ Χόφμαν, τον Γερμανό διευθύνοντα σύμβουλο της LEVC, καθώς το project προχωράει τάχιστα.
Έτσι όπως παρατηρούσαμε να αναλύει το VN5 (ήρθε στη LEVC το 2017 από την IVECO που ήταν από το 2013) αισθανθήκαμε υπερήφανοι όταν σε σημαντικές θέσεις βρίσκονται Έλληνες.
Όπως ο Αντώνης Γιαμπάνης στην εταιρεία LEVC, που ανήκει στην Geely με έδρα το Κόβεντρι.
Νιώθουμε ότι ξεπερνάμε κατά πολύ ότι η Ελλάδα είναι “greek salad” and “feta”.
Όχι φίλοι μου, δεν είναι έτσι. Η Ελλάδα βγάζει επιστήμονες και σπουδαία πρόσωπα που παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην παγκόσμια κοινωνία.
Στο δικό μας χώρο πολλοί Έλληνες έχουν συνδέσει τα ονόματά τους με μεγάλες εταιρείες αυτοκινήτων, όπως ο Δημήτρης Ψυλλάκης που είναι πρόεδρος της Mercedes στην Κορέα. Πιο παλιά ο Τάκης Αθανασόπουλος στην Toyota Motor Europe, ο Aντώνης Βολάνης σχεδιαστής της Simca-Matra, Renault, ο Σωτήρης Κωβός του Toyota Yaris, ενώ σήμερα ο Δημήτρης Δαρκούδης σχεδιάζει για τη Skoda, o Αλέξανδρος Λιώκης στην Alfa Romeo, ο Γιάννης Ρούσσης είναι product manager στην Kia.
Επίσης, ο Σταύρος Παρασκευαΐδης βρίσκεται σήμερα στο Κατάρ, σε ηγετική θέση στη Hyundai.
Ο Βαγγέλης Αρβανιτάκης στη Sauber-Alfa Romeo στο τμήμα aerodynamics development, o Θανάσης Αθανάσουλας στο τμήμα VIP της McLaren, ενώ μερικά χρόνια πριν ο Νάσος Κραββαρίτης προΐστατο στο τμήμα μάρκετινγκ της BMW στο Σάλτσμπουργκ, στη Mercedes στο Ντουμπάι, στην Audi στη Σαουδική Αραβία, η Μάρθα Γεωργιλά υπεύθυνη Επικοινωνίας στη Mazda στο Ντουμπάι, ο Tζέρι Δόριζας στην κορυφή της πυραμίδας στη Fiat Ιαπωνίας, όπως ο Σταύρος Γιαλουρίδης στην BMW Aυστραλίας.
Αποτελούν δε πηγή γνώσης για μας όταν τους συναντάμε, γιατί μαθαίνουμε…