Είστε εδώ

Auto News

VW T-Roc Cabriolet: Θέα στον ήλιο και στο φεγγάρι

του Γιώργου Ψαρρά

Τα cabriolet μοντέλα τα τελευταία χρόνια έχει σχεδόν εξαφανιστεί από την επέλαση των SUV, ωστόσο το Volkswagen T-Roc αποφάσισε να «παντρέψει» τις δυο φαινομενικά αταίριαστες κατηγορίες.

Ο λόγος για το νέο T-Roc Cabriolet, το οποίο συνδυάζει την πρακτικότητα και τις πιο περιπετειώδεις διαδρομές ενός SUV με την αίσθηση ελευθερίας που χαρίζει η απουσία οροφής πάνω από τα κεφάλια των επιβατών.

Σύμφωνα με τη Volkswagen το νέο T-Roc Cabriolet είναι δομημένο πάνω στην πλατφόρμα MQB, ενώ οι διαστάσεις του σε μήκος, πλάτος και ύψος διαμορφώνονται στα 4.268 χλστ., 1.811 χλστ. και 1.522 χλστ. αντίστοιχα.

Η μαλακή οροφή του αποτελείται από τρία στρώματα, ενώ ανοιγοκλείνει ολόκληρη με τη βοήθεια ενός ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού. Συγκεκριμένα, μπορεί να ανοίξει σε 9 δευτ. (διπλώνεται σε σχήμα Ζ πίσω από τα πίσω καθίσματα) και να κλείσει εντός 11 δευτ., ακόμα και εν κινήσει αρκεί η ταχύτητα του οχήματος να μην υπερβαίνει τα 30 χλμ./ώρα.

Σε περίπτωση που ανιχνευθεί ο κίνδυνος ανατροπής του οχήματος ενεργοποιείται ένα ειδικό σύστημα προστασίας και σε κλάσματα του δευτερολέπτου δύο χοντρά πλαίσια εκτείνονται πίσω από τα πίσω προσκέφαλα.

Η καμπίνα του νέου T-Roc Cabriolet διαθέτει υπερυψωμένα καθίσματα που παρέχουν καλύτερη ορατότητα, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερις επιβάτες (μεταξόνιο 2.63 μ.). Σημειώστε ότι ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 280 λίτρα, ενώ οι πλάτες των πίσω καθισμάτων είναι πτυσσόμενες. Στον προαιρετικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (Digital Cockpit) και το σύστημα πολυμέσων (Discover Media).

Πάμε τώρα να δούμε τη γκάμα κινητήρων του νέου T-Roc Cabriolet. Κάτω από το εμπρός καπό του μπορούν να τοποθετηθούν δυο υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες, ο τρικύλινδρος 1.0 TSI των 115 ίππων και 200 Nm ροπής, καθώς και ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI των 150 ίππων και 250 Nm ροπής.

Αμφότεροι συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά ο ισχυρότερος μπορεί να ταιριάξει και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. Σε κάθε περίπτωση η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Ο πίνακας επιδόσεων του «χιλιάρη» βενζινοκινητήρα αναγράφει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 11,7 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα 187 χλμ./ώρα Παράλληλα η επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 5,4 λίτρα/100 χλμ. (μέτρηση NEDC) και οι εκπομπές C02 βρίσκονται στα 123 έως 129 γρ./χλμ.

Συνεχίζουμε με τον 1.5 TSI που διαθέτει και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (ACT), ο οποίος προφανώς πετυχαίνει καλύτερες επιδόσεις με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα 205 χλμ./ώρα. Με μηχανικό κιβώτιο η επίσημη κατανάλωση καυσίμου είναι από 5,5 έως 5,7 λίτρα/100 χλμ. (μέτρηση NEDC) και οι εκπομπές C02 από 125 έως 130 γρ./χλμ.

Το νέο T-Roc Cabriolet θα προσφέρεται στις εκδόσεις Style και R-Line. Ο βασικός εξοπλισμός του περιλαμβάνει σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης με εντοπισμό πεζών, σύστημα αυτόματης πέδησης μετά τη σύγκρουση και σύστημα υποβοήθησης παραμονής του οχήματος εντός της λωρίδας κυκλοφορίας. Οι ζάντες είναι στάνταρ 17 ιντσών και προαιρετικά 18 ή 19 ιντσών.

Σύντομα το νέο T-Roc Cabriolet θα λανσαριστεί στη Γερμανία, ενώ θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.