![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/6/photon31779f85627.jpg?itok=wRJP2hyk)
Η Volvo γνωρίζει ότι δομικά συστατικά στην ανέγερση μιας γκάμας ηλεκτροκίνητων μοντέλων, αποτελούν οι απαραίτητες μπαταρίες.
Για το λόγο αυτό η σουηδική εταιρεία θα παράγει μπαταρίες για τα επερχόμενα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της, από το φθινόπωρο στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στο Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας, ενώ αντίστοιχα πλάνα υπάρχουν και για το εργοστάσιο της στο Λουκιάο της Κίνας.
Σε ευρωπαϊκό έδαφος τώρα η Volvo έκοψε ήδη την κορδέλα εγκαινίων στην πρώτη γραμμή παραγωγής μπαταριών, στο εργοστάσιο της στη Γάνδη του Βελγίου. Στο εν λόγω εργοστάσιο άλλωστε θα ξεκινήσει αργότερα εντός του έτους η παραγωγή του νέου XC40 Recharge P8, το οποίο είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volvo, ενώ περισσότερες πληροφορίες για αυτό μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ. Το εργοστάσιο της Volvo στη Γάνδη ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1965 και πλέον διαθέτει 6.500 υπαλλήλους.
Πέρυσι, η Volvo υπέγραψε συμφωνίες μακροπρόθεσμης προμήθειας με δύο κορυφαίους κατασκευαστές μπαταριών, την CATL από την Κίνα και την LG Chem από τη νότια Νότιας Κορέας. Οι συμφωνίες καλύπτουν την παροχή μπαταριών για την επόμενη δεκαετία για μοντέλα των Volvo και Polestar, συμπεριλαμβανομένου και του XC40 Recharge P8.
Στόχος της Volvo είναι να μειώσει μέχρι το 2025 το ενεργειακό αποτύπωμα κάθε νέου της μοντέλου σε ποσοστό 40% σε σύγκριση με το ποσοστό του 2018. Μακροπρόθεσμος στόχος της τώρα είναι να καταστεί μέχρι το 2040 κλιματικά ουδέτερη.
Σε βάθος πενταετίας έχει προγραμματίσει να παρουσιάζει κάθε χρόνο και από ένα νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, ώστε το 2025 το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων της να προέρχονται την εν λόγω γκάμα και τα υπόλοιπα να είναι υβριδικά.