Είστε εδώ

Auto News

Volvo: Ξεκίνησε την παραγωγή μπαταριών

του Γιώργου Ψαρρά

Η Volvo γνωρίζει ότι δομικά συστατικά στην ανέγερση μιας γκάμας ηλεκτροκίνητων μοντέλων, αποτελούν οι απαραίτητες μπαταρίες.

Για το λόγο αυτό η σουηδική εταιρεία θα παράγει μπαταρίες για τα επερχόμενα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της, από το φθινόπωρο στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στο Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας, ενώ αντίστοιχα πλάνα υπάρχουν και για το εργοστάσιο της στο Λουκιάο της Κίνας.

Σε ευρωπαϊκό έδαφος τώρα η Volvo έκοψε ήδη την κορδέλα εγκαινίων στην πρώτη γραμμή παραγωγής μπαταριών, στο εργοστάσιο της στη Γάνδη του Βελγίου. Στο εν λόγω εργοστάσιο άλλωστε θα ξεκινήσει αργότερα εντός του έτους η παραγωγή του νέου XC40 Recharge P8, το οποίο είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volvo, ενώ περισσότερες πληροφορίες για αυτό μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ. Το εργοστάσιο της Volvo στη Γάνδη ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1965 και πλέον διαθέτει 6.500 υπαλλήλους.

Πέρυσι, η Volvo υπέγραψε συμφωνίες μακροπρόθεσμης προμήθειας με δύο κορυφαίους κατασκευαστές μπαταριών, την CATL από την Κίνα και την LG Chem από τη νότια Νότιας Κορέας. Οι συμφωνίες καλύπτουν την παροχή μπαταριών για την επόμενη δεκαετία για μοντέλα των Volvo και Polestar, συμπεριλαμβανομένου και του XC40 Recharge P8.

Στόχος της Volvo είναι να μειώσει μέχρι το 2025 το ενεργειακό αποτύπωμα κάθε νέου της μοντέλου σε ποσοστό 40% σε σύγκριση με το ποσοστό του 2018. Μακροπρόθεσμος στόχος της τώρα είναι να καταστεί μέχρι το 2040 κλιματικά ουδέτερη.

Σε βάθος πενταετίας έχει προγραμματίσει να παρουσιάζει κάθε χρόνο και από ένα νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, ώστε το 2025 το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων της να προέρχονται την εν λόγω γκάμα και τα υπόλοιπα να είναι υβριδικά.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.