![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/5/15/photon28801f76657.jpg?itok=CfFn32tx)
Η στρατηγική της Volvo που ανακοινώθηκε το 2017 αναφέρει ότι κάθε νέο της μοντέλο που θα λανσαριστεί από το 2019 θα προσφέρεται και με ηλεκτρική έκδοση.
Παράλληλα η σουηδική εταιρεία στοχεύει μέχρι το 2025 το 50% των πωλήσεων της να αφορούν αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Στο πλαίσιο των παραπάνω στόχων λοιπόν που έχει θέσει η Volvo προχώρησε στη σύναψη μακροχρόνιων συμφωνιών πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων για την προμήθεια μπαταριών ιόντων λιθίου από τις κατασκευάστριες CATL και LG Chem.
Έτσι θα εξασφαλιστούν για την επόμενη δεκαετία οι απαραίτητες μπαταρίες ιόντων λιθίου για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Volvo και της Polestar, τα οποία θα βασίζονται στην επερχόμενη πλατφόρμα SPA2 (αναμένεται στις αρχές της επόμενης δεκαετίας, ενώ σε αυτή θα βασιστεί πρώτο το νέο XC90) και στην υφιστάμενη CMA.
Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι η CATL από την Κίνα και η LG Chem από τη Νότια Κορέα είναι γνωστές στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία για τις αξιόπιστες μπαταρίες ιόντων λιθίου που κατασκευάζουν.
Παράλληλα υπό κατασκευή βρίσκεται η πρώτη γραμμή παραγωγής μπαταριών της Volvo στο εργοστάσιο της στη Γάνδη του Βελγίου, ενώ η ολοκλήρωση της αναμένεται στο τέλος του τρέχοντος έτους.
Στο εν λόγω εργοστάσιο κατασκευάζεται η plug-in υβριδική έκδοση του XC40, ενώ εκεί θα παράγεται και το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volvo που θα είναι επίσης το XC40.