![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/5/photon31441f84540.jpg?itok=D6_m42Y5)
Στην αυγή του 2020 η Volvo κατέγραψε μια μικρή πτώση στις πωλήσεις της, καθώς τα επίσημα στοιχεία αναφέρουν ότι τον πρώτο μήνα του νέου έτους η σουηδική εταιρεία πούλησε σε παγκόσμιο επίπεδο 45.752 οχήματα.
Σε σύγκριση λοιπόν με τον Ιανουάριο του 2019, όπου είχαν σημειωθεί 50.679 πωλήσεις, η σχετική μείωση ανέρχεται στο -9,7%. Το εν λόγω αρνητικό αποτέλεσμα οφείλεται κατά τη Volvo αρχικά στη καθίζηση της σημαντικότερης αγοράς της, δηλαδή της Κίνας, με τη μείωση των πωλήσεων (10. 015 μονάδες) τον περασμένο Ιανουάριο να διαμορφώνεται στο -16,2%.
Σε Ευρώπη και Αμερική οι πωλήσεις της Volvo τον Ιανουάριο ήταν 22.810 μονάδες (-12,9%) και 6.157 μονάδες (+5,2%) αντίστοιχα. Παράλληλα η Volvo αναφέρει ότι ρόλο έπαιξε στον περιορισμό του όγκου πωλήσεων και η επικαιροποίηση του φορολογικού συστήματος που τέθηκε σε ισχύ από τον Ιανουάριο στη Σουηδία.
Η πτώση πωλήσεων στην πατρίδα της ανήλθε στο -31,9%. Ωστόσο παρά τα όχι και τόσο ενθαρρυντικά εμπορικά αποτελέσματα του Ιανουαρίου, η Volvo αναμένει αύξηση των παγκοσμίων πωλήσεων κατά τη διάρκεια ολόκληρου του 2020.
Σημειώνεται επίσης ότι τον Ιανουάριο η γκάμα των SUV της πρωταγωνίστησε στις συνολικές της πωλήσεις (31.057 μονάδες) αντιπροσωπεύοντας το 67,9%. Δημοφιλέστερο αναδείχτηκε για ακόμα μια φορά το XC60 (13.353 μονάδες), ενώ ακολουθεί το XC40 (10.802 μονάδες) και το XC90 (6.902 μονάδες).
Άλμα +63.3% έκανε τον Ιανουάριο η γκάμα Recharge (περιλαμβάνει plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα) της Volvo. Μάλιστα η Volvo έχει θέσει ως στόχο τα plug-in υβριδικά μοντέλα να καταλάβουν το 20% από τις πωλήσεις του 2020.