![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/4/3/photon32109f86409.jpg?itok=aQ71akfs)
Τα αποτελέσματα των παγκόσμιων πωλήσεων της για το πρώτο τρίμηνο του 2020 παρουσίασε η Volvo.
Όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο η πανδημία του κορωνοϊού επηρέασε σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις της σουηδικής εταιρείας. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάρτιο οι παγκόσμιες πωλήσεις της Volvo ανήλθαν στις 131.889 μονάδες, αριθμός μειωμένος κατά -18,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Το μεγαλύτερο πλήγμα προήλθε από τη σημαντική αγορά της Κίνας, με πρώτη -30,5% καθώς καταγράφηκαν 20.780 πωλήσεις, όταν το πρώτο τρίμηνο του 2019 είχαν σημειωθεί 29.886 πωλήσεις.
Ωστόσο η Κίνα, από όπου ξεκίνησε η πανδημία, παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης, καθώς υπάρχουν ελάχιστα κρούσματα. Η Volvo μάλιστα πρόσφατα αποφάσισε την επαναλειτουργία των τεσσάρων εργοστασίων της στην Κίνα, μετά από μια εκτεταμένη περίοδο αναστολής της παραγωγής. Παράλληλα η κυκλοφορία στους εκθεσιακούς της χώρους συνεχίζει να βελτιώνεται.
Τον περασμένο Μάρτιο η Volvo κατάφερε 9.560 πωλήσεις στην Κίνα. Η σχετική πτώση διαμορφώνεται στο -16,2% σε σύγκριση με τις 11.413 πωλήσεις το Μάρτιο του 2019, ωστόσο μπορούμε πλέον να μιλάμε για πρόοδο.
Στην Αμερική τώρα οι πωλήσεις της Volvo από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάρτιο έκλεισαν στις 19.485 μονάδες (-11,7%) και στην Ευρώπη στις 70.510 μονάδες (-18.5%), ενώ η πτώση στις πωλήσεις οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στους περιορισμούς της κυκλοφορίας και στο αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού και στη Γηραιά Ήπειρο.
Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι το πρώτο τρίμηνο του 2020 η γκάμα με τα SUV της Volvo αντιπροσώπευσε το 67,9% των παγκόσμιων πωλήσεων της. Πρώτο σε ζήτηση ήταν το XC60 (36.930 πωλήσεις), ενώ ακολουθεί το XC40 (34.268 πωλήσεις) και το XC90 (18.327 πωλήσεις).